Knjigovodstvo opis
Vsi dokumenti in obračuni se samodejno poknjižijo. Spremljate in urejate lahko avtomatične temeljnice, možno pa je tudi neposredno knjiženje.
Obračunajte DDV za različne davčne zavezance, tudi po plačani realizaciji. Pripravljajo se vsi potrebni dokumenti ter datoteke za neposredni prenos na eDavke.
Register osnovnih sredstev, obračun amortizacije in inventura.
Obračunate lahko obresti na zamujena plačila ali na osnovi pogodb.
Blagajna je namenjena vodenju gotovinskih transakcij znotraj podjetja: blagajniški prejemki, izdatki in dnevniki.
Letna in medletna statistična poročila, ki jih zahteva država, banke in druge ustanove.
Po korakih se samodejno poknjižijo tečajne razlike odprtih postavk. Stroški se prenesejo med odhodke in izračuna se poslovni rezultat. Pripravi se obračun davka in podatki za Finančno upravo, ki jih lahko na eDavke prenašamo neposredno. Pripravijo se tudi podatki statističnih poročil in plačilni nalogi za plačilo obveznosti do države.
Pri poslovanju nastaja veliko dokumentacije, podjetnik pa je sam odgovoren, da različne dokumente hrani za točno določena obdobja. Minimax vam pri tem pomaga.