Meni Zapri

Pogosta vprašanja

Prijava, povezovanje in varnost

Kako se lahko prijavim v Minimax?

Prijavite se lahko na tri načine: z uporabniškim imenom in geslom, preverjanjem v dveh korakih in s pomočjo digitalnega potrdila.

Priporočamo prijavo s preverjanjem v dveh korakih ali z digitalnim potrdilom, saj zagotavljata visoko varnost podatkov.

Kaj je preverjanje v dveh korakih pri prijavi v program?

Metoda preverjanja v dveh korakih predstavlja enako stopnjo varnosti vašega uporabniškega računa kot prijava z digitalnim potrdilom.

Pri prijavi potrebujete dve stvari:

1. vaše uporabniško ime in geslo in

2. enkratno prijavno kodo, ki jo dobite preko SMS sporočila.

Lahko se odločite, da svoji napravi (računalniku, tablici, telefonu) zaupate in kode vam pri prijavi ne bo treba vnašati. Če se boste želeli prijaviti na drugi napravi, boste še vedno morali vnesti kodo.

Katera digitalna potrdila so podprta?

Za uporabo Minimaxa potrebujete digitalno potrdilo (certifikat) enega od izdajateljev: Sigen-ca, POŠTA®CA, Halcom ali NLB. Potrdilo je lahko izdano na pravno ali fizično osebo, vsak uporabnik pa potrebuje svoje digitalno potrdilo. Več informacij, navodila za prevzem, namestitev in ostale informacije dobite na spletnih naslovih izdajateljev: www.sigen-ca.sipostarca.posta.si, www.halcom.siwww.nlb.si/acnlb.

Namesto digitalnega potrdila lahko za prijavo v program uporabljate tudi preverjanje v dveh korakih.

Ali je Minimax dostopen ves čas?

Da. Program je dostopen 24 ur na dan vse dni v tednu.

Občasno je dostop za krajši čas prekinjen zaradi vzdrževalnih posegov na strežniku, ki pa potekajo v nočnih urah, uporabniki pa so o prekinitvi vedno pravočasno v naprej obveščeni.

Ali lahko program uporabljamo na več lokacijah?

Da. Program je idealen za delo na različnih lokacijah, saj potrebujete le dostop do spleta. Do svojih podatkov lahko dostopate od kjer koli in vedno imate ažuren pregled.

Kako se povežeta podjetnik in računovodski servis?

Organizacija: Imamo zunanji računovodski servis, oba bova uporabljala Minimax.

Imate dve možnosti:
1.  Računovodski servis vam enostavno dodeli dostop do vaše organizacije z enim od paketov Minimax Poslovanje ali MINI Računovodstvo.
(V tem primeru bomo ta dostop zaračunali računovodji, ki ga bo nato skupaj s svojimi storitvami zaračunal vam.)

2. Lahko pa sklenete tudi vi pogodbo za licenčnino in izberete enega izmed paketov Minimax Poslovanje ali MINI Računovodstvo ter servisu omogočite dostop do svoje organizacije.
(V tem primeru bomo licenčnino za ta paket zaračunali neposredno vam – podjetniku.)

V obeh primerih veljajo enake cene, funkcionalnosti in način dela. 

Brezplačni preizkus brez obveznosti

Prepričajte se o prednostih, ki jih lahko Minimax prinese vam in vašemu podjetju.
Brez obveznosti s hitro spletno registracijo.

Niste našli odgovora na svoje vprašanje?

Pokličite nas na brezplačno številko 080 14 50 ali izpolnite spodnji obrazec.