Brezplačni preizkus brez obveznosti
Prepričajte se o prednostih, ki jih lahko Minimax prinese vam in vašemu podjetju.
Brez obveznosti s hitro spletno registracijo.
Pri poslovanju nastaja veliko dokumentacije, podjetnik pa je sam odgovoren, da različne dokumente hrani v skladu z zakonsko določenimi obdobji. Minimax vam pri tem pomaga.
Minimax vam samodejno hrani dokumente v skladu z zakonsko določenimi obdobji.
Brez ročnega nalaganja in shranjevanja posameznih dokumentov in map.
Arhivirani dokumenti so vam na voljo takoj, varnostne kopije pa se ustvarijo samodejno.
Minimax omogoča hitro pripravo digitalnega arhiva, ki je takoj na voljo računovodji in podjetniku, ko potrebujeta podatke za pretekla obdobja.
Kako poteka arhiviranje v Minimaxu, predstavljamo v kratkem priročniku.
Za vsako organizacijo, za katero ste pripravili arhiv, si lahko preprosto ogledate stanje. Vsak od statusov ima drugačno ikono in pomen, kar vam omogoča boljši pregled, še posebej, če imate več organizacij.
Poleg tega lahko brskate po vsebini arhiva po mapi, imenu datoteke, opisu in datumih.
Arhive, ki ste jih pripravili v Minimaxu, si lahko ogledujete, prenašate ali brišete.
Če želite arhiv prenesti na svoj računalnik, bo program pripravil ZIP datoteko z vsemi dokumenti, razvrščenimi v enako zaporedje, kot ga imate v Minimaxu.