Meni Zapri

Registracija delovnega časa

Čas je dragocen. Pustite, da Minimax namesto vas skrbi za evidenco prisotnosti delavcev in za prenos podatkov v obračun plač.

Skladnost z zakonom ZEPDSV-A

Skladnost z zakonom ZEPDSV-A

Vedno vstopate v program, ki je že usklajen z zakonom in z novimi uredbami.

Različni urniki dela (dnevi in ure)

Različni urniki dela (dnevi in ure)

Na voljo so vam najpogostejše oblike urnikov, ki jih po želji tudi prilagajate.

Obvezni vpogled v evidence

Obvezni vpogled v evidence

V mobilni aplikaciji ima delavec pregled nad urami. Lahko mu pošljete tudi izpis.

Kako administrator skrbi za evidenco delovnega časa?

Minimax vam omogoča:

  • upravljanje z evidenco delovnega časa (vnos delavcev, določitev urnikov ...),
  • ročni vnos ali urejanje prihodov, odhodov in odsotnosti,
  • vse zakonsko predpisane evidence. 

Optimalno je, da delavci sami vnašajo ure v preprosto mobilno aplikacijo. Podatki se nato prenesejo v program, kjer jih administrator po potrebi ureja.

Minimax vam omogoča:

  • upravljanje z evidenco delovnega časa (vnos delavcev, določitev urnikov ...),
  • ročni vnos ali urejanje prihodov, odhodov in odsotnosti,
  • vse zakonsko predpisane evidence. 

Optimalno je, da delavci sami vnašajo ure v preprosto mobilno aplikacijo. Podatki se nato prenesejo v program, kjer jih administrator po potrebi ureja.

Kako zaposleni vodi svoj delovni čas?

V enostavni mobilni aplikaciji Minimax mojINFO lahko zaposleni:

  • evidentira svoje prihode, odhode in odsotnosti,
  • ureja pretekle vnose ter
  • ima v vsakem trenutku vpogled v evidenco delovnega časa.

Brez uporabe kartice in brez fizičnega "štempljanja".

V enostavni mobilni aplikaciji Minimax mojINFO lahko zaposleni:

  • evidentira svoje prihode, odhode in odsotnosti,
  • ureja pretekle vnose ter
  • ima v vsakem trenutku vpogled v evidenco delovnega časa.

Brez uporabe kartice in brez fizičnega "štempljanja".

Prenos ur v obračun plač uredite z nekaj kliki

Evidenco prisotnosti hitro prenesete v plače. Obenem vam Minimax že prvi dan v mesecu izračuna vse dodatke za prehrano in prevoz, popoldansko in nočno izmeno, delo med vikendi in prazniki … upošteva tudi bolniške in druge odsotnosti.  

V skladu z zakonom lahko kadar koli pošljete evidenco o izrabi delovnega časa tudi zaposlenim, ali pa sami dostopajo do teh informacij v mobilni aplikaciji.

Evidenco prisotnosti hitro prenesete v plače. Obenem vam Minimax že prvi dan v mesecu izračuna vse dodatke za prehrano in prevoz, popoldansko in nočno izmeno, delo med vikendi in prazniki … upošteva tudi bolniške in druge odsotnosti.  

V skladu z zakonom lahko kadar koli pošljete evidenco o izrabi delovnega časa tudi zaposlenim, ali pa sami dostopajo do teh informacij v mobilni aplikaciji.

Spletna in mobilna Evidenca delovnega časa

10 € mesečno (do 5 delavcev)

+ 1 EUR za vsakega dodatnega delavca

Z drugimi funkcionalnostmi ali samostojno

Evidenca delovnega časa je na voljo kot dodatna možnost v vseh paketih licenc.
Uporabljati jo je mogoče tudi samostojno.

Povezane funkcije

Plače

Enostaven obračun plače, izrednih izplačil, nagrad in regresa v samo treh korakih. Omogočen je izpis plačilnih list v tujih jezikih, obračun napotenih delavcev … Plačilne liste se lahko zaposlenim pošilja preko elektronske pošte (v skladu z GDPR).

Izdani računi

Enostavna priprava računov, predračunov, e-računov, davčno potrjenih računov, računov za predplačilo, dobropisov v domači ali tuji denarni enoti … in še mnogo več.

Vas zanima več?

Za dodatne informacije ali pomoč pri izbiri licence nas pokličite
na brezplačno številko 080 14 50 ali izpolnite spodnji obrazec.