Čas je dragocen. Pustite, da Minimax namesto vas skrbi za evidenco prisotnosti delavcev in za prenos podatkov v obračun plač.
Vedno vstopate v program, ki je že usklajen z zakonom in z novimi uredbami.
Na voljo so vam najpogostejše oblike urnikov, ki jih po želji tudi prilagajate.
V mobilni aplikaciji ima delavec pregled nad urami. Lahko mu pošljete tudi izpis.
Minimax vam omogoča:
Optimalno je, da delavci sami vnašajo ure v preprosto mobilno aplikacijo. Podatki se nato prenesejo v program, kjer jih administrator po potrebi ureja.
V enostavni mobilni aplikaciji Minimax mojINFO lahko zaposleni:
Brez uporabe kartice in brez fizičnega "štempljanja".
Evidenco prisotnosti hitro prenesete v plače. Obenem vam Minimax že prvi dan v mesecu izračuna vse dodatke za prehrano in prevoz, popoldansko in nočno izmeno, delo med vikendi in prazniki … upošteva tudi bolniške in druge odsotnosti.
V skladu z zakonom lahko kadar koli pošljete evidenco o izrabi delovnega časa tudi zaposlenim, ali pa sami dostopajo do teh informacij v mobilni aplikaciji.
+ 1 EUR za vsakega dodatnega delavca
Evidenca delovnega časa je na voljo kot dodatna možnost v vseh paketih licenc.
Uporabljati jo je mogoče tudi samostojno.
Enostaven obračun plače, izrednih izplačil, nagrad in regresa v samo treh korakih. Omogočen je izpis plačilnih list v tujih jezikih, obračun napotenih delavcev … Plačilne liste se lahko zaposlenim pošilja preko elektronske pošte (v skladu z GDPR).
Enostavna priprava računov, predračunov, e-računov, davčno potrjenih računov, računov za predplačilo, dobropisov v domači ali tuji denarni enoti … in še mnogo več.