Meni Zapri

Registracija in evidenca delovnega časa

Čas je dragocen. Pustite, da Minimax namesto vas skrbi za evidenco prisotnosti delavcev in za prenos podatkov v obračun plač.

Mobilna in spletna aplikacija

Mobilna in spletna aplikacija

Enostavna registacija za delavce in evidenca v skladu z zakonom ZEPDSV-A.

Različni urniki dela (dnevi in ure)

Različni urniki dela (dnevi in ure)

Na voljo so najpogostejše oblike urnikov, ki jih lahko prilagajate.

Možnost omejitve geolokacije

Možnost omejitve geolokacije

Možno je omejiti lokacijo beleženja prihodov in odhodov v mobilni aplikaciji.

Kako administrator skrbi za evidenco delovnega časa?

Minimax vam omogoča:

  • upravljanje z evidenco delovnega časa (vnos delavcev, določitev urnikov ...),
  • ročni vnos ali urejanje prihodov, odhodov in odsotnosti,
  • vse zakonsko predpisane evidence. 

Optimalno je, da delavci sami vnašajo ure v preprosto mobilno aplikacijo. Podatki se nato prenesejo v program, kjer jih administrator po potrebi ureja.

Minimax vam omogoča:

  • upravljanje z evidenco delovnega časa (vnos delavcev, določitev urnikov ...),
  • ročni vnos ali urejanje prihodov, odhodov in odsotnosti,
  • vse zakonsko predpisane evidence. 

Optimalno je, da delavci sami vnašajo ure v preprosto mobilno aplikacijo. Podatki se nato prenesejo v program, kjer jih administrator po potrebi ureja.

Kako zaposleni vodi svoj delovni čas?

V enostavni mobilni aplikaciji Minimax mojINFO lahko zaposleni:

  • evidentira svoje prihode, odhode in odsotnosti,
  • ureja pretekle vnose ter
  • ima v vsakem trenutku vpogled v evidenco delovnega časa.

Brez uporabe kartice in brez fizičnega "štempljanja".

V enostavni mobilni aplikaciji Minimax mojINFO lahko zaposleni:

  • evidentira svoje prihode, odhode in odsotnosti,
  • ureja pretekle vnose ter
  • ima v vsakem trenutku vpogled v evidenco delovnega časa.

Brez uporabe kartice in brez fizičnega "štempljanja".

Možnost omejitve registracije časa na lokacijo

Za podatek o lokaciji registracije poskrbi tehnologija GPS (geolocation). Točko registracije je mogoče s pomočjo zemljevida enostavno omejiti na izbrano lokacijo in določiti dovoljeno oddaljenost, od koder je še mogoča registracija zaposlenega. Tako zagotovite, da se bodo sodelavci registrirali tam, kjer želite.

Mobilna aplikacija, ki omogoča registracijo delovnega časa samo na določenih lokacijah, je lahko koristna za podjetja, ki imajo več lokacij, ali pa za podjetja, ki želijo spremljati delovni čas svojih zaposlenih na terenu.

Za podatek o lokaciji registracije poskrbi tehnologija GPS (geolocation). Točko registracije je mogoče s pomočjo zemljevida enostavno omejiti na izbrano lokacijo in določiti dovoljeno oddaljenost, od koder je še mogoča registracija zaposlenega. Tako zagotovite, da se bodo sodelavci registrirali tam, kjer želite.

Mobilna aplikacija, ki omogoča registracijo delovnega časa samo na določenih lokacijah, je lahko koristna za podjetja, ki imajo več lokacij, ali pa za podjetja, ki želijo spremljati delovni čas svojih zaposlenih na terenu.

Prenos ur v obračun plač uredite z nekaj kliki

Evidenco prisotnosti hitro prenesete v plače. Obenem vam Minimax že prvi dan v mesecu izračuna vse dodatke za prehrano in prevoz, popoldansko in nočno izmeno, delo med vikendi in prazniki … upošteva tudi bolniške in druge odsotnosti.  

V skladu z zakonom lahko kadar koli pošljete evidenco o izrabi delovnega časa tudi zaposlenim, ali pa sami dostopajo do teh informacij v mobilni aplikaciji.

Evidenco prisotnosti hitro prenesete v plače. Obenem vam Minimax že prvi dan v mesecu izračuna vse dodatke za prehrano in prevoz, popoldansko in nočno izmeno, delo med vikendi in prazniki … upošteva tudi bolniške in druge odsotnosti.  

V skladu z zakonom lahko kadar koli pošljete evidenco o izrabi delovnega časa tudi zaposlenim, ali pa sami dostopajo do teh informacij v mobilni aplikaciji.

Spletna in mobilna Evidenca delovnega časa

10 € mesečno (do 5 delavcev)

+ 1 EUR za vsakega dodatnega delavca

Z drugimi funkcionalnostmi ali samostojno

Evidenca delovnega časa je na voljo kot dodatna možnost v vseh paketih licenc.
Uporabljati jo je mogoče tudi samostojno.

Povezane funkcije

Plače

Enostaven obračun plače, izrednih izplačil, nagrad in regresa v samo treh korakih. Omogočen je izpis plačilnih list v tujih jezikih, obračun napotenih delavcev … Plačilne liste se lahko zaposlenim pošilja preko elektronske pošte (v skladu z GDPR).

Izdani računi

Enostavna priprava računov, predračunov, e-računov, davčno potrjenih računov, računov za predplačilo, dobropisov v domači ali tuji denarni enoti … in še mnogo več.

Brezplačne vsebine

Brezplačni priročniki, posnetki, webinarji in članki na temo evidence delovnega časa.

Vas zanima več?

Za dodatne informacije ali pomoč pri izbiri licence nas pokličite
na brezplačno številko 080 14 50 ali izpolnite spodnji obrazec.