Brezplačni preizkus brez obveznosti
Prepričajte se sami, kako enostavno je izdajati in prejemati račune v Minimaxu.
Program namesto vas izvaja številna opravila, zapise in knjižbe. Podjetnik ima stalen vpogled v prejete račune, tudi preko mobilne aplikacije.
Na podlagi preteklih računov program izpolni podatke in tako vam odpade ročni vnos.
Minimax že sam pripravi plačilni nalog, temeljnico in vse zapise v davčne evidence.
Semafor vam omogoča pregled nad plačanimi in neplačanimi računi. Tudi na telefonu.
Minimax si zapomni nastavitve preteklih računov in v novi prejeti račun že sam vnese vse obvezne podatke. Ob vaši potrditvi računa pa izvede še cel kup opravil:
Naročilo lahko dobavitelju pošljete kar iz Minimaxa, račun pa kasneje prav tako prejmete direktno v program. Iz naročila zlahka ustvarite prejeti račun, torej brez pretipkavanja s papirjev ali PDF datotek.
Sočasno se v programu ustvari prejem, zgodi se vnos v register osnovnih sredstev in napolnijo se vam zaloge.
Podjetnik lahko preveri, katere prejete račune je plačal deloma ali v celoti, in kateri so že zapadli. Brez obremenitve računovodje lahko račune pregleduje kadar koli, tudi v mobilni aplikaciji.
Kdor uporablja e-račune, si ne predstavlja, da bi ročno tipkal podatke, skladiščil papirje, jih kasneje iskal po fasciklih, ali pa skrbel za zakonsko hrambo in uničenje.
Dobavitelj vam e-račun pošlje kar v Minimax, tam se samodejno vnesejo vsi potrebni podatki in dokument je že pripravljen za knjiženje ter hrambo v arhivu, do katerega dostopajo pooblaščene osebe.
Prepričajte se sami, kako enostavno je izdajati in prejemati račune v Minimaxu.
Enostavna priprava računov, predračunov, e-računov, davčno potrjenih računov, računov za predplačilo, dobropisov v domači ali tuji denarni enoti … in še mnogo več.
E-račun ali elektronski račun je račun, ki je izdan, poslan in prejet v strukturirani elektronski obliki ter omogoča samodejno in elektronsko obdelavo.
Vsa komunikacija s partnerji, bankami, strankami je lahko v programu, v sodobnem poštnem predalu.