Minimax je odličen program, ki ga uporabljamo že 7 let. Je zelo pregleden in enostaven in za njegovo uporabo uvajanje skoraj ni potrebno. Vsa video navodila se nahajajo na spletni strani Youtube.com in so seveda kadarkoli na voljo. V primeru, da potrebujete kaj posebnega, lahko uporabite »Zahtevo po pomoči«, odgovor pa prejmete v manj kot 24 urah.
Odkar uporabljamo Minimax, si vse dokumente z računovodkinjo izmenjujemo kar preko spleta in tako prihranimo precej časa.
Program Minimax uporabljamo že vrsto let. Z njim smo zelo zadovoljni, saj je zelo pregleden in enostaven za uporabo. Svetovalci so ob težavah zelo ažurni, prijazni in pripravljeni pomagati. Ob vseh spremembah zakonodaje so le te narejene pravočasno, tako da lahko naše delo poteka nemoteno.
Minimax uporabljamo že od leta 2008. Z njim smo zelo zadovoljni, saj nam služi kot povezovalni člen z našimi strankami. Oni v programu izstavljajo račune, mi pa knjižimo prejete račune, ki nam jih naložijo v nabiralnik.
Tudi naše stranke so s programom zadovoljne, saj je izstavljanje računov z Minimaxom zelo enostavno. Zelo so jim všeč tudi pokazatelji, saj na enostaven in pregleden način spremljajo svoje poslovanje.
Od vseh prednosti, ki nam jih ponuja Minimax, pa ne morem prehvaliti obračuna plač. Začetna nastavitev je tako hitra in enostavna, saj so že vsi podatki (stopnje prispevkov, račun prejemnika, olajšave,...) že nastavljeni. Tudi vnos delavcev je zelo hiter in enostaven.
Že od same ustanovitve podjetja smo uporabnik Minimaxa. Ključno nam je bilo, da vse, kar ni del našega core businessa, outsourceamo podjetjem, ki so strokovnjaki za to. Z Minimaxom smo že ves čas zelo zadovoljni, še posebej pa moram pohvalit spletno aplikacijo, ki je dobro narejena in responsive, da zelo lepo deluje tudi na moji minimalistični tablici, ki jo uporabljam med daljšim potovanjem (npr. tudi ob jutranji kavi v Španiji). Kljub omejeni napravi uspem v Minimaxu postoriti vse, kar moram.
Še dodatna zanimivost, naše računovodkinje fizično sploh še spoznali nismo, saj je iz Koroške, mi pa smo iz Ljubljane. Priporočili so nam jih in prek Minimaxa odlično sodelujemo, točno tako, kot sem mislil, da bi v teoriji moralo biti.
Pohvale celotni ekipi.
"Kot nekdo, ki ni posebej vešč v uporabi računovodskih programov, sem bila prijetno presenečena nad programom Minimax. Ta program se mi zdi izjemno enostaven in intuitiven za uporabo. Večino njegovih funkcionalnosti sem spoznala kar med samo uporabo in s pridobivanjem izkušenj, kar mi je zelo olajšalo sam proces osvajanja programa in nenazadnje moje delo. Kljub njegovi enostavnosti pa vseeno vsebuje prav vse funkcionalnosti, k jih neko majhno ali srednje veliko podjetje potrebuje."
"V času, v katerem živimo, se je hitrost poslovanja izredno povečala. Nenehno je potrebno spremljati plačila, biti fleksibilen pri izdajanju računov ter svoje poslovanje kar se da racionalizirati. Zato je dandanes praktično nujna uporaba e-računovodstva. Minimax smo izbrali tudi kot osnovni program za MP računovodstvo. Zanj smo se odločili predvsem zaradi njegove dobre uporabnosti ter razširjenosti povezav z računovodskimi servisi, kar je bistvo e-računovodstva. Minimax mladim podjetjem omogoča poenostavitev in pohitritev poslovanja, postopno prehajanje iz papirnatega poslovanja v e-poslovanje, hkrati pa zadovolji tudi naraščajoče potrebe po tem, da je čimveč podjetniških orodij (e-mail, crm programi …) dostopnih preko spleta, kadarkoli in praktično iz katerekoli naprave. Poleg vsega naštetega pa je pri Minimaxu privlačna tudi cena, saj stane manj kot dve bruto uri zaposlenega."
"Na Minimax sem naletela slučajno, po priporočilu. Sedaj ga uporabljam že nekaj mesecev in sem s programom zelo zadovoljna, saj je preprost in enostaven za uporabo. Najbolj pa sem navdušena nad podporo na daljavo, saj so pri Minimaxu vedno na voljo za pomoč."
"Program Minimax je tako dober, da nas do konca razvaja. Novosti v zakonodaji implementira tisti hip, ko se sprejmejo. Čeprav imamo v podjetju komplicirano poslovanje, program podpira skoraj čisto vse obskurne procese. Izkušnje s podporo pa so tako ali tako čista sreča. Na še tako čudna in včasih že na finančno svetovanje spominjajoča vprašanja znajo elegantno odgovoriti ali preusmeriti. Vidi se, da je program izdelek odlično urejenega in osupljivo naprednega podjetja."
"Naša izkušnja z vašim programom je res vrhunska. Program je pregleden, dostopen od praktično povsod. Všeč nam je, da se tudi dosti naših strank odloča in se povezuje z nami preko programa, v katerem je res lepo vidno celotno poslovanje. Pri vašem programu lahko brez težav poslujemo po vsej Sloveniji.
Ima možnosti direktnega vnosa računov, pregleda prejetih računov v pdf, direktno pošiljanje izdanih računov strankam in še marsikaj drugega. Izdelava plačilnih list je zelo enostavna. Super je, saj je program direktno povezan s portalom eDavki za lažjo in hitrejšo oddajo poročil. Naše stranke so z njim zelo zadovoljne, prav tako tudi mi, saj lahko stvari urejamo res kvalitetno na daljavo, vse pa se shranjuje v samem programu. Kar pa nam je res pomembno, pa je to, da imamo ažurne informacije o vseh spremembah na področju računovodstva."
"Žal mi je, da nisem programa Minimax začel uporabljati že prej. Zelo hitro sem nastavil osnovni nabor storitev, ki jih opravljamo, prav tako osnovni cenik. Pogoje strankam urejam sproti. Vse, kar naredim, pa takoj vidi moje računovodstvo! To je poglavitna prednost. Sama logičnost delovanja programa je fenomenalna, hitro osvojljiva, intuitivna. Komur lahko, svetujem Minimaxa, ker je res enostaven, pregleden, hiter, pa še poceni je."