Meni Zapri

Borut Borštnik, direktor Zavoda mladi podjetnik

"V času, v katerem živimo, se je hitrost poslovanja izredno povečala. Nenehno je potrebno spremljati plačila, biti fleksibilen pri izdajanju računov ter svoje poslovanje kar se da racionalizirati. Zato je dandanes praktično nujna uporaba e-računovodstva. Minimax smo izbrali tudi kot osnovni program za MP računovodstvo. Zanj smo se odločili predvsem zaradi njegove dobre uporabnosti ter razširjenosti povezav z računovodskimi servisi, kar je bistvo e-računovodstva. Minimax mladim podjetjem omogoča poenostavitev in pohitritev poslovanja, postopno prehajanje iz papirnatega poslovanja v e-poslovanje, hkrati pa zadovolji tudi naraščajoče potrebe po tem, da je čimveč podjetniških orodij (e-mail, crm programi …) dostopnih preko spleta, kadarkoli in praktično iz katerekoli naprave. Poleg vsega naštetega pa je pri Minimaxu privlačna tudi cena, saj stane manj kot dve bruto uri zaposlenega."

 

 

Urša Čerček, HELPY, d.o.o.

"Na Minimax sem naletela slučajno, po priporočilu. Sedaj ga uporabljam že nekaj mesecev in sem s programom zelo zadovoljna, saj je preprost in enostaven za uporabo. Najbolj pa sem navdušena nad podporo na daljavo, saj so pri Minimaxu vedno na voljo za pomoč."

Marija Jakopin, direkorica v Gozdno gospodarstvo Les d.o.o.

"Program Minimax je tako dober, da nas do konca razvaja. Novosti v zakonodaji implementira tisti hip, ko se sprejmejo. Čeprav imamo v podjetju komplicirano poslovanje, program podpira skoraj čisto vse obskurne procese. Izkušnje s podporo pa so tako ali tako čista sreča. Na še tako čudna in včasih že na finančno svetovanje spominjajoča vprašanja znajo elegantno odgovoriti ali preusmeriti. Vidi se, da je program izdelek odlično urejenega in osupljivo naprednega podjetja."

M3 PRO, Monika Ducman Peršuh s.p.

"Naša izkušnja z vašim programom je res vrhunska. Program je pregleden, dostopen od praktično povsod. Všeč nam je, da se tudi dosti naših strank odloča in se povezuje z nami preko programa, v katerem je res lepo vidno celotno poslovanje. Pri vašem programu lahko brez težav poslujemo po vsej Sloveniji.

Ima možnosti direktnega vnosa računov, pregleda prejetih računov v pdf, direktno pošiljanje izdanih računov strankam in še marsikaj drugega. Izdelava plačilnih list je zelo enostavna. Super je, saj je program direktno povezan s portalom eDavki za lažjo in hitrejšo oddajo poročil. Naše stranke so z njim zelo zadovoljne, prav tako tudi mi, saj lahko stvari urejamo res kvalitetno na daljavo, vse pa se shranjuje v samem programu. Kar pa nam je res pomembno, pa je to, da imamo ažurne informacije o vseh spremembah na področju računovodstva."

Daniel Jadek, direktor v Zasebna ordinacija dr. JADEK, d.o.o.

"Žal mi je, da nisem programa Minimax začel uporabljati že prej. Zelo hitro sem nastavil osnovni nabor storitev, ki jih opravljamo, prav tako osnovni cenik. Pogoje strankam urejam sproti. Vse, kar naredim, pa takoj vidi moje računovodstvo! To je poglavitna prednost. Sama logičnost delovanja programa je fenomenalna, hitro osvojljiva, intuitivna. Komur lahko, svetujem Minimaxa, ker je res enostaven, pregleden, hiter, pa še poceni je."

Urška Zorko, CONTIGO d.o.o.

"Program uporabljam že 13 let in ga ne menjam! Zaenkrat mi nudi večinoma vse, kar potrebujem za vodenje računovodstva za s.p., d.o.o., zavode in društva.

Prednost vidim v on-line programu, v programu lahko hranim vse dokumente, imam arhiv, vedno dostopen. V programu so pravočasno narejene vse posodobitve, vrednosti so vedno pravilne. Navdušena sem nad enostavnostjo in preglednostjo programa, avtomatičnim knjiženjem temeljnic, množično izdajo računov, obračun plač v 3 korakih. Odlično, 5

Tina Vidaković, lastnica Kreatina d.o.o.

“Pri poučevanju plesa, aerobike in izvajanju inštrukcij za fiziko in matematiko mi največ pomeni to, da sem lahko svobodna in fleksibilna. In tak mora biti tudi računovodski program. Z Minimaxom lahko kjerkoli in kadarkoli uredim ogromno stvari (izdam in vnesem račune, plačam prispevke, napišem potne naloge itd.). Poleg zelo transparentnega in preprostega poslovanja sem zelo zadovoljna tudi s primerno ceno ter z izjemno prijaznimi svetovalci.”

Valter Faganelj, direktor v Copigraf Faganelj d.o.o.

“Za Minimax smo se odločili, ker nam program v DOS-u ni več zadoščal. Že na predstavitvi sem ugotovil, da je to tisto, kar iščemo. Poenostavljeni postopki, številni avtomatizmi ter povezave z eDavki, Ajpesom in e-banko nam zagotavljajo, da za administracijo porabimo zelo malo časa. Poleg tega lahko Minimax uporablja vsak, kar se je pokazalo kot še posebna prednost, ko je administrativne naloge prevzela nova sodelavka, ki s tem še ni imela izkušenj. Računovodski servis nas stane manj, ker sami vnašamo prejete račune, izvajamo obračun plač, oddajamo zakonsko zahtevna poročila in podobno. Pridobili smo sveže informacije o poslovanju, kar doslej ni bilo mogoče.”

David Pizzoni, direktor v Veltra d.o.o.

“V podjetju Veltra, kjer se ukvarjamo z ogrevalnimi, hladilnimi in vodovodnimi sistemi, smo se za uporabo spletnega poslovnega programa Minimax odločili zaradi želje po znižanju stroškov in boljšem pregledu nad poslovanjem. Vodenje računovodstva preko zunanjega servisa je pomenilo za nas kar velik strošek, pri čemer nismo imeli direktnega dostopa do dokumentov in niti ažurnih poročil iz poslovanja. Z Minimaxom skoraj vse naredim sam – vnašam in izdajam račune, vodim zaloge in amortizacijo, obračunavam DDV in plače za vse zaposlene. V programu imam na voljo sveže podatke, različne preglede in primerjave poslovanja iz preteklih obdobij, računovodja pa nam pomaga kot svetovalec in pri izdelavi bilance. Še posebej me razveseljuje, da je Minimax pregleden, enostaven in hitro razumljiv. Prvi račun sem izdelal v samo petih minutah po začetku uporabe. Zanimiva prednost je tudi to, da s priporočilom Minimaxa prijateljem in znancem dobiš provizijo in ustvariš dodatne prihodke. V Veltri tako za informacijski sistem plačamo le še 30 evrov na mesec.”

Anastasia Markina in Vasilij Markin, GREEN ACCOUNTING d.o.o.

“Ko se je naše podjetje soočilo s potrebo po programski opremi za vodenje računovodstva, je Minimaxpostal naše čudovito odkritje na obširnem trgu podobnih programov. Cenimo njegov udoben programski vmesnik, hitro procesiranje in preprosto izpolnjevanje nalog brez aktiviranja dodatnega personala. Vse potrebne naloge lahko izpolni že koristnik - začetnik v nekaj minutah, kar posledično ugodno vpliva na hitrost vseh poslovnih procesov. Z Minimaxom smo lahko optimizirali naše delo, ne da bi izgubljali nepotreben dodaten čas za naše delo in manj pomembne rutinske naloge. A prav to je ugodno vplivalo na kvaliteto dela s strankami – saj lahko sedaj posvetimo več pozornosti vprašanjem, ki se tičejo vsake stranke posebej.”

 

 

MOJA KODA d.o.o.

"Smo majhno, hitro in inovativno podjetje, ki skozi vsa leta sodeluje s partnerjem Seyfor (nekoč Saop) in s programom Minimax. Na našo takratno pobudo smo prišli do prvega vtičnika za spletne trgovine, ki ga že skozi vrsto let dograjujemo, izpopolnjujemo in dodelujemo tako na lokalnem trgu kot na tujem.

Minimax je odličen program! Pohvalimo lahko tudi odlično dokumentacijo, ker so se fantje in dekleta res izjemno potrudili, da bi vam program približali do te mere, da lahko preživite brez nepotrebnega posredovanja podpore. Če pa že ne gre, pa vam bodo pomagali tudi preko kontaktne forme."