Meni Zapri

SolumaInvoiceReader.com® in Soluma WebScan

Rešite se težav z zamudnim skeniranjem in pretipkavanjem potrebnih podatkov z vhodnih računov – prepustite jih nam.

 

Zakaj se odločiti za SolumaInvoiceReader.com®?

  • 82 % manjša poraba papirja
  • 90 % prihranek časa
  • 65 % boljši izkoristek lastnih virov


Kako deluje SolumaInvoiceReader.com®?


Pošiljanje v prepoznavo

Ponudba vključuje štiri prilagodljive možnosti za pošiljanje dokumentov v prepoznavo:

  • uporaba orodij WebScan in SolumaScan, ki zagotavljata enostavno in neposredno skeniranje dokumentov v sistem za prepoznavo
  • tradicionalno skeniranje dokumentov s pomočjo namiznih skenerjev ali multifunkcijskih naprav, ki omogočajo natančno digitalizacijo papirnatih dokumentov
  • pošiljanje skeniranih dokumentov na posebej določen e-poštni naslov, kar strankam omogoča večjo fleksibilnost pri upravljanju in prenosu njihovih dokumentov
  • pošiljanje preko M-Files dokumentnega sistema, ki omogoča avtomatsko organizacijo dokumentov za enostaven pregled, urejanje, iskanje, deljenje dokumentov ter projektov v vašem poslovnem procesu

Vsaka od teh možnosti je zasnovana tako, da se prilega različnim delovnim tokovom in zahtevam strank, kar zagotavlja učinkovito obdelavo in integracijo njihovih podatkov.


Soluma WebScan

Soluma WebScan je aplikacija, ki pomaga organizirati dokumente. V aplikaciji se lahko obrača, ureja in združuje dokumente, hkrati pa se lahko enostavno zakrije občutljive podatke, pri čemer je zagotavljena varnost vseh informacij.

Po končanem urejanju se dokumente lahko shrani na želeno mesto, vhodne račune pa pošlje v proces OCR branja.

Aplikacija WebScan je zelo prilagodljiva in se jo lahko uporablja samostojno ali pa se jo integrira v vaše delovno okolje.


Samodejno zajemanje ključnih podatkov z vhodnih računov

Z uporabo spletnih storitev SolumaInvoiceReader.com® boste lahko zajemanje potrebnih podatkov z vhodnih računov povsem avtomatizirali.

SolumaInvoiceReader.com storitev omogoča prepoznavo računov v oblaku. S pomočjo najnovejših tehnoloških rešitev na področju optične prepoznave znakov zagotavlja kakovostno digitalizacijo računov in drugih dokumentov. Prepoznava dokumentov v oblaku se dnevno optimizira s podporo umetne inteligence ter ekipe operaterjev, ki skrbi za strojno učenje sistema.

Storitev bo iz dokumentov, poslanih v prepoznavo, »prebrala« naslednje podatke:

  • podatki dobavitelja in kupca (naziv, naslov, država, pošta, kraj, ID za DDV)
  • številka dokumenta
  • datum dokumenta, opravljene storitve ter zapadlosti
  • znesek dokumenta
  • valuta zneska dokumenta
  • znesek DDV
  • sklic za plačilo

Prevzem rezultatov

Vhodni račun prejmete v Minimax v zavihek prejetih računov z vsemi potrebnimi prebranimi podatki.


Kontakt

Za vsa dodatna vprašanja ter možnost 14 dnevnega brezplačnega testnega obdobja: info@soluma.eu.