Osnovni način povezave s podporo

Sistem za oddajo vprašanj je integriran v program, tako da je vsaka zahteva za pomoč vezana na uporabnika ter organizacijo, iz katere je bila oddana.

Odzivni čas

Na vaše zahteve se hitro odzovemo. V istem delovnem dnevu so podani odgovori na vse zahteve po pomoči, ki so oddane do 16. ure.

 

Pomoč je brezplačna!

Krajša 15-minutna pomoč, ki se nanaša na uporabo programa, je brezplačna. Brezplačna pomoč ne vključuje nasvetov s področja zakonodaje in poslovanja.

Kako oddate zahtevo po pomoči?

V programu Minimax kliknite na ikono v meniju. Odpre se obrazec za vnos zahteve po pomoči, kamor vnesete svoje vprašanje. Če želite, da vas svetovalec pokliče, vpišite svoje podatke in uro, kdaj ste dosegljivi za klic.

 

mM-zahteva

 

Odgovor prejmete v razdelku Podpora uporabnikom na začetni strani programa.

Ne morete vstopiti v program?


Če se zaradi tehničnih razlogov ne morete prijaviti in ne morete oddati zahteve po pomoči, nam pišite na e-naslov podpora@minimax.si.

Pišite nam