Meni Zapri

Zakaj je računovodstvo v oblaku dobro za vaš posel?

  • 5. jun. 2017

Če želite popeljati svoj računovodski servis v novo dimenzijo in delati boljše in hitrejše, je odločitev za računovodstvo v oblaku pravi odgovor. Ta omogoča boljši pregled nad naročniki, nad financami in izboljša sodelovanje med ekipo zaposlenih in naročniki.

Računovodski programi morajo biti enostavni za uporabo

Računovodski sistemi, ki delujejo v oblaku, praviloma niso zahtevni za uporabo, glavna razloga za vpeljevanje takega poslovanja sta prihranek časa in denarja.

Torej, zakaj gre pri poslovanju v oblaku? Enostavno povedano gre za dostopanje do podatkov in programov preko interneta, ki so shranjeni na oddaljenih strežnikih, namesto na lokalnem računalniku. »Oblak« je metafora za »farmo strežnikov«, izraz izhaja iz preteklosti in prvih shematskih predstavitev, kjer so oddaljene strežnike narisali kot »puhaste oblačke«, ki sprejemajo in oddajajo informacije.

S poslovanjem v oblaku se srečujemo vsak dan: davčno potrjevanje, spletno bančništvo, aplikacije na mobilnih telefonih, spletna pošta idr. Prednost tovrstnega poslovanja je, da so podatki dostopni kjerkoli v prostoru in kadarkoli v času.

Slabosti tradicionalnih programskih rešitev

  • do podatkov se lahko dostopa le preko določenih računalnikov ali omrežja,
  • programe je treba nadgrajevati, kar stane,
  • priprava in shranjevanje varnostnih kopij je drago,
  • treba je vzdrževati in plačevati lastne strežnike,
  • nadgradnja programske opreme je zahtevna in draga.

Zakaj sta računovodski sistem in oblak odlična kombinacija?

Program za računovodstvo v oblaku lahko uporabljate s pomočjo različnih naprav, ki lahko dostopajo do interneta. Prednost takega sistema je enostavna integracija v celotni ekosistem podjetja in povezovanje z drugimi programi (CRM sistemi, programi za maloprodajo, spletne trgovine …). Strošek je enakomerno porazdeljen čez leto, saj gre za mesečni najem. V ceno so vključene tudi nadgradnje programa in zakonske dopolnitve.

Arhiviranje
Varnostne kopije se izvajajo samodejno, tako da je skrb za izgubo podatkov odveč, sočasno pa se izvaja tudi arhiviranje dokumentov.



MNENJE STRANKE: »14 dni pred zaključkom letošnjih bilanc se mi je pokvaril računalnik. Sledila je hitra reakcija iskanja nadomestnega računalnika, na katerega sem namestila digitalno potrdilo in takoj sem nadaljevala z delom. Ko je popustil prvi adrenalinski šok, sem se zavedla, kako pomembna je pravilna hramba podatkov in sama sebi rekla: "Ma, še dobro, da imam Minimax!« ANKA PRAČEK S.P. KNJIGOVODSTVO

Podpora
Spletni programi imajo praviloma brezplačno podporo, ki je že vključena v mesečni najem. Minimax omogoča dostop do vseh navodil, primerov in pogostih vprašanj brezplačno. Zahteve po pomoči lahko pripravite neposredno iz programa in so brezplačne.

Računovodstvo v oblaku lahko poenostavi rutinska dela računovodje

Knjigovodstvo je povezano z veliko količino rutinskih nalog, ki jih počasi in vztrajno prevzemajo avtomatizirani sistemi. Vse bolj se vpeljuje sodelovanje med računovodjem in podjetnikom, kjer podjetnik opravi veliko več nalog in s tem pohitri delo računovodij, ki se lahko osredotoči na druge storitve (svetovanje, priprava analize poslovanja, poslovni načrti za banko …)



Primer: Marsikateri podjetniki danes za pripravo dokumentov še vedno uporabljajo Excel ali Word. Če pa račune izdajajo s pomočjo programa (kot je na primer Minimax), se poenostavi celoten proces evidentiranja (pretipkavanje ni več potrebno). Na tak način ima tudi računovodja manj dela in se lažje posveti računovodenju.

Pravočasni obračunski podatki

Bistven del avtomatizacije odpade tudi na ažuriranje obračunskih podatkov. V Minimaxu ekipa strokovnjakov skrbi za pravočasen vnos obračunskih podatkov, kot so: dohodninska lestvica in olajšave, povprečna plača, minimalna plača, delovni dnevi, prazniki ter ure za vsak mesec, regres, dnevnice za vse države sveta, regres za prehrano, prevoz na delo in kilometrina, pavšal za dopolnilno dejavnost, jubilejne nagrade in odpravnine, zakonsko predpisana mera zamudnih obresti, Tečaj banke Slovenije za vse valute …

Vzdrževanje se nanaša tudi vse sistemske šifrante (kontni načrt, nastavitve za knjiženje vseh dokumentov in obračunov glede na tip organizacije (gospodarska družba, s. p., društvo, pravna oseba zasebnega prava), nastavitve za letne obdelave, amortizacijske stopnje v skladu z DDPO …

Vsi dokumenti so na enem mestu

Elektronska izmenjava dokumentov (skeniranje prejetih računov, izdajanje računov iz sistema, e-računi , bančni izpiski …) omogočajo shranjevanje celotne dokumentacije na enem mestu, do katerega lahko dostopata tako podjetnik kot računovodja.

Prednost je v tem, da ni treba prenašati in pošiljati dokumentacije, saj je vedno na enem mestu.

Dostopnost v tujini ali na terenu in v tujih jezikih

Nova zakonodaja zahteva, da imajo zaposleni pri čezmejnem izvajanju storitev ob sebi mapo papirjev. S spletnim programom lahko shranjevanje dokazil poenostavimo.

Minimax je primeren za vse, ki delajo v tujini, saj je uporabniški vmesnik preveden v tuje jezike. Iz sistema lahko enostavno in hitro natisnete plačilno listo v izbranem jeziku in pripravite druge izpise; račune, dobavnice … Dostop do dokumentacije pa je mogoč od kjerkoli, saj deluje v oblaku.

5 načinov, kako računovodstvo v oblaku izboljša poslovanje vašega računovodskega servisa in sodelovanje z naročnikom:

  • Omogoča boljši nadzor nad poslovanjem.
  • Omogoča dostop do istih podatkov različnim uporabnikom, pravice pa je mogoče tudi omejiti.
  • Vsi uporabniki imajo vpogled v enake podatke.
  • Nadgradnje sistema se izvajajo samodejno.
  • Ker je vse v oblaku, ni treba ničesar nastavljati. Vse nadgradnje so brezplačne
  • Vsi podatki se samodejno shranjujejo in varnostno kopirajo.
  • Odpadejo stroški vzdrževanja, nadgradnje verzij in sistemske administracije.

Preklopite na moderno in učinkovito!

Z računovodstvom v oblaku si odpirate pot v novo obdobje, ki ga imenujejo 4. industrijska revolucija. Kako dobro vi stopate na pot prihodnosti?

Sorodne vsebine

Brezplačni članki, e-priročniki, posnetki in spletni seminarji.