Meni Zapri

Kako zagotoviti redne prihodke

  • 21. maj 2018

Če imate svoje podjetje, se zelo verjetno vsak mesec sprašujete, kako zadržati ali privabiti nove kupce. Načinov in metod je veliko in ena med njimi je mesečna naročnina oziroma članarina.

Ko se pogovarjamo o mesečnih naročninah, verjetno najprej pomislite na naročnino na časopise ali telefon. Vse bolj pa ugotavljamo, da je tak način primeren tudi za prodajo drugih storitev in izdelkov.

Naša ekipa se je pogovarjala o tem, kaj vsak mesec kupujemo. Odkrili smo, da je nabor je zanimiv in pisan; (redno) mesečno kupujemo sadje in zelenjavo, ženske vložke, pripomočke za britje, kozmetiko, hrano za hišne ljubljenčke, arašide in suho sadje, nogavice, čaj in kavo, čokolado, praške za pranje perila. Kolegica, ki pa ni najbolj navdušena nad nakupovanjem oblačil, je rekla: »Želim si, da bi vsak mesec prejela nekaj kosov oblek na dom, da mi ni treba v trgovino ponje.«

Zakaj bi se podjetju splačalo razmišljati o mesečnih "paketih"? 

Dejstvo je, da postajamo kupci vse bolj zahtevni in želimo, da trgovci kar preberejo naše misli in želje. Podjetja, ki se zavedajo vrednosti in pomena kupcev, le-tega vse bolj postavljajo v središče delovanja in iščejo odgovore za njegove potrebe.

Zelo podobno bi lahko deloval tudi princip paketa oblačil, ki ga kupec prejme na naslov. Mesečna naročnina, ki bi zagotovila delo osebnemu stilistu, bi zmanjšala stres, prihranila čas kupca, ki bi ga sicer porabil za obisk trgovin. Gre za dvojni učinek– trgovina si zagotovi redne dohodke, kupec prihrani čas, ki ga porabi za iskanje po trgovinah, ob tem, da lažje nadzira mesečno porabo.

Zakaj je smiselno, da svojemu kupcu ponudite možnost mesečne naročnine?

Zagotovite si redne mesečne prihodke  

Ali zares veste, koliko boste prodali vsak mesec ali koliko novih strank bo prišlo do vas? Včasih je to težje oceniti, vendar z modelom mesečnih naročnin je načrtovanje prihodkov veliko lažje. Glede na dostopne podatke in analize, je vlaganje v novo stranko 5krat dražje, kot je obdržati obstoječo.

Zadržanje naročnikov

Redni in zvesti naročniki so najboljši način za dvig dobičkonosnosti, ne glede na dejavnost. Z mesečnimi odjemalci lahko zagotovite, da se bodo kupci vsak mesec vračali in nadaljevali nakupovanje pri vas. Četudi zadržite kupca le za dva meseca, je to boljše, kot če opravi le en nakup. Statistike pravijo, da kupci vztrajajo dlje kot le dva meseca.  

Boljša uporabniška izkušnja

Napredna tehnologija in digitalizacija ste razlog, da smo ljudje postali leni. To se toliko bolj kaže ob nakupovanju, kar dokazuje tudi primer naše kolegice, ki ne želi v trgovino po obleke. Ker se ji to zdi nekoristno porabljen čas. Nepredstavljivo se nam danes zdi čakanje v vrsti za dvig denarja.

Zvestoba in zaupanje

Naročniki, ki pridobijo zaupanje v naročniški model, ostajajo zvesti dalj časa. Trdimo, da bi kupec, ki bi mesečno prejel paket, točno po njegovih željah, ostajal zvest in hvaležen. Še več, svoje navdušenje bi delil tudi z drugimi in s tem postal zagovornik vaše blagovne znamke.

Boljše načrtovanje zalog in/ali virov

Če imate vnaprej znane kupce, za katere lahko predvidevate, koliko in kaj bodo kupili, je načrtovanje zalog preprostejše in tudi bolj predvidljivo.

Kaj prinaša digitalizacija?

Digitalizacija in robotizacija lahko bistveno pripomoreta pri oblikovanju takih naročniških paketov, ki so zares primerna za uporabnika in služijo namenu kupca, ob tem pa pomagajo podjetju, da izboljša uporabniško izkušnjo. Pri tem je ključnega pomena tudi, da podjetnika pri tem podpira tudi dober sistem, ki omogoča hitro in preprosto izdajo računov, predvsem takih, ki se mesečno ponavljajo in so skoraj identični. V Minimaxu je avtomatizacija že vgrajena in lahko pomaga tudi pri izdajanju mesečnih ponavljajočih se računov. 

Sorodne vsebine

Brezplačni članki, e-priročniki, posnetki in spletni seminarji.