5 načinov, kako pospešiti prodajo in povečati zvestobo strank z dodatki ob nakupu | Minimax – spletni računovodski in poslovni sistem

5 načinov, kako pospešiti prodajo in povečati zvestobo strank z dodatki ob nakupu

Ste vedeli, da je že obstoječe stranke lažje obdržati, kot pa pridobiti popolnoma nove? Zato je vedno pametno iskati nove načine, kako lahko obstoječim strankam izboljšamo izkušnjo in na podlagi tega pospešujemo našo prodajo. Konec koncev je to situacija, v kateri zmaga vsak, kajne?

V tej objavi boste našli 5 idej, kako lahko s posebnimi dodatki pri nakupu pospešite vašo prodajo in povečate zvestobo strank. Če boste delo dobro opravili, bodo na vaša vrata kmalu trkale tudi popolnoma nove stranke.

Zakaj bi k nakupu sploh kaj dodajal?

Brez skrbi, ne govorimo o velikih dodatkih, z nakupom katerih boste vašim financam prizadeli velik udarec. Ravno nasprotno – dodatki, kot so zahvalne kartice, obvestila o popustih in manjša darilca, so cenovno izjemno dostopni, prinesejo pa lahko obilico drugih koristi, od katerih boste lahko živeli še dolgo časa.

S pomočjo teh dodatkov boste vezi z vašimi strankami le še krepili, zraven pa pospeševali prodajo in na vrata prinašali nove stranke, željne takšne izkušnje.

5 različnih dodatkov k nakupu, ki jih lahko uporabite

1. Obvestila o popustih

Zagotovo najpopularnejši dodatek, kar pa ne pomeni, da se njegove uporabnosti ne smete poslužiti.

Seveda, takšna obvestila lahko pošljete tudi po e-mailu ali pa uporabnike o tem obvestite preko družabnih omrežij, ampak natisnjeno obvestilo ima večjo moč. Služi namreč kot fizičen opomnik, ki stranko redno opominja na posebno ponudbo, ki jo čaka pri vas.

Obvestilo zato raje natisnite, še pred tem pa poskrbite, da bo lepo oblikovano in privlačno za oko. Če virov ali sredstev za oblikovanje ni, se lahko poigrate z enostavnimi oblikovalskimi orodji, dosegljivimi na spletu. Eno izmed takšnih je Canva.

Preizkusite lahko različne popuste oziroma posebne ponudbe, kot so:

  • 10 € popusta ob naslednjem nakupu,
  • 50 % popusta za točno določen izdelek,
  • 25 % popusta ob naslednjem nakupu.

Ključ do uspeha je v testiranju in ugotovitvi, kaj za vas funkcionira najbolje.

2. Vzorci produkta

Podarjanje brezplačnih vzorcev produkta že obstoječim strankam je ena izmed strategij, ki lahko obrodi velike sadove pri pospeševanju prodaje. Stalnim strankam, ki jih poznate, lahko podarite produkte, ki jih priporočate, a jih še ne poznajo.

S to strategijo boste razširili njihovo poznavanje izdelkov, ki jih ponujate in si odprli možnosti za pospeševanje prodaje na podlagi vaših že obstoječih strank.

Ne mislite, da lahko vzorčke poklanjajo samo tisti, ki prodajajo kozmetiko. Daleč od tega. Dobre prakse lahko prenesete na mnoga področja. Prodajalec sadja lahko zvesti stranki opere in ponudi sadje v poskus pred nakupom. Tisti, ki obenem prodajate storitve pa lahko stranki ponudite začetno poskusno obdobje, bodisi s popustom ali pa 2 tedna brezplačno.

Konec koncev pa ne pozabite brezplačnih vzorcev podariti tudi novih strankam. Prijetna presenečenja, kot so ta, lahko vodijo v ponovne obiske.

3. Manjša darilca

Manjša darilca lahko podobno kot brezplačni vzorci opravljajo odlično vlogo elementa presenečenja. Poleg tega pripomorejo k fantastični uporabniški izkušnji, kar bo stranke vedno znova pripeljajo nazaj.

Darilca ni nujno, da so visoke vrednosti, daleč od tega. Že manjše pozornosti, kot so sladkarije, značke ali pa sveže cvetlice lahko vašo podjetje peljejo daleč naprej.

4. Zahvalne kartice in osebna sporočila

Vam ne ustreza podarjanje manjših darilc? Ni problema, morda pa vam bo odgovarjala možnost podarjanja zahvalnih kartic ali osebnih sporočil.

Gre za najbolj cenovno dostopen dodatek k nakupu. Potrebujete le kos kartona (oziroma kartico) in pisalo. Ja, prav ste slišali. Zahalne kartice prinesejo najboljše rezultate, če jih napišete na roko.

Nekaj nasvetov za pripravo zahvalne kartice:

  • Sporočilo napišite na roko.
  • Če je le možno, uporabite ime stranke.
  • Jasno izrazite svojo hvaležnost.
  • Izrazite željo in upanje po ponovnem srečanju.
  • Sporočilo zaključite s toplim pozdravom in lastnoročnim podpisom.

5. Prošnje za interakcijo na družabnih omrežjih

Saj veste, kaj pravijo – če si nečesa resnično želiš, je potrebno le prositi. Svojih strank se zato ne bojte prositi za sledenje ali deljenje njihove izkušnje z vami na družabnih omrežjih.

To lahko storite s pomočjo manjših letakov, ki naj bodo lepo oblikovani in priloženi v vrečko. Sporočilo naj ne bo vsiljivo – stranki se prijazno zahvalite za nakup in omenite vašo veliko željo po nadaljevanju te izkušnje preko družabnih omrežij. Ne pozabite napisati povezav do vaših profilov na družabnih omrežjih, sporočilo pa zaključite z lepim pozdravom.

Če je sporočilo napisano spoštljivo in prijazno, bo zagotovo naletelo na poslušljiva ušesa, ki bodo vašo željo izpolnile. Stranke svojo prijetno izkušnjo vedno rade delijo z drugimi, a včasih potrebujejo le manjši dregljaj v pravo smer.


Za ustvarjanje boljše izkušnje ne potrebujete velikih kupov denarja ali več mesecev časa, na tem lahko začnete delati že danes. Katera bo tista strategija, ki se je boste lotili najprej? 😉

(Visited 412 times, 1 visits today)