miniMAX - za vse vrste podjetij in računovodskih servisov

Za računovodske servise

miniMAX omogoča računovodskemu servisu enostavno vodenje knjigovodstva za neomejeno število podjetij.

Servis se razbremeni tako, da strankam dodeli izdajanje računov in potnih nalogov ali omogoči le pregled poslovnih rezultatov.

miniMAX se prilagaja rasti računovodskega servisa, tako številu strank kot številu zaposlenih v servisu.

 

Koristi

  • Velik prihranek časa zaradi avtomatičnih knjiženj vseh dokumentov in obračunov v glavno knjigo in davčne evidence.
  • Sočasno delo z istimi podatki in dokumenti v podjetju in računovodstvu.
  • Varen dostop in varno hranjenje podatkov.
  • Samodejna priprava vseh poročil za državo.
  • Zakonske in vsebinske nadgradnje programa so vključene v ceno.

Pridružite se Združenju računovodskih servisov miniMAX

Podjetniki pogosto želijo, da jim priporočimo kak računovodski servis, ki uporablja miniMAX. Zato smo ustanovili ZRS miniMAX, kjer vam ponujamo možnost brezplačne promocije in pridobivanja novih strank.

Vzpostavljanje povezave med računovodskim servisom in strankami je v miniMAXu enostavno
  • Ni začetne investicije
  • Enostavna uporaba
  • Brezplačna podpora
  • Hiter začetek dela
  • 24 urni dostop
  • Varnost
  • Vedno 100% usklajenost podatkov s strankami
  • Raste s podjetjem
Z uporabo naše spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov. xVeč o piškotkih