miniMAX - za vse vrste podjetij in računovodskih servisov

Za podjetja z zunanjim računovodstvom

miniMAX omogoča organizaciji vodenje poslovanja, zunanjemu računovodskemu servisu pa vodenje njenega knjigovodstva v istem programu.

Oba lahko delata hkrati z istimi podatki, zato sta med sabo 100 % usklajena, vse spremembe pa vidita oba v realnem času.

Fizičnega prenašanja dokumentov praktično ni, v vsakem trenutku pa ima organizacija dostop do vseh dokumentov, odprtih postavk, zalog in pregledov poslovanja.

   

Koristi

  • Brez fizičnega prenašanja dokumentov med organizacijo in računovodskim servisom.
  • Sočasno delo z istimi podatki in dokumenti v podjetju in računovodstvu.
  • Ni začetne investicije v strojno opremo.
  • Boljši nadzor nad poslovanjem.
  • Ažurni obračunski podatki v sistemu.
  • Zakonske in vsebinske nadgradnje programa so vključene v ceno.

miniMAX uporablja že več kot 1.000 računovodskih servisov po Sloveniji.

V kolikor še nimate svojega računovodskega servisa,
si oglejte seznam računovodskih servisov, ki že uporabljajo
program miniMAX in zahtevajte njihovo ponudbo.

Dodaten popust za novoustanovljena podjetja!

Novo ustanovljenim podjetjem nudimo 40% popust
za katerikoli paket miniMAX v prvem letu
uporabe programa.
  • Prihranek pri stroških
  • Hiter začetek dela
  • 24 urni dostop
  • Varnost
  • Vedno 100% usklajenost podatkov z računovodskim servisom
  • Raste s podjetjem
  • Enostavna uporaba
  • Brezplačna podpora
  • Brez rizika, prekinete lahko kadarkoli
Z uporabo naše spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov. xVeč o piškotkih