miniMAX - za vse vrste podjetij in računovodskih servisov

Za podjetja z lastnim računovodstvom

miniMAX omogoča vodenje poslovanja in knjigovodstva v istem programu. Dokumenti, ki jih uporabniki vnašajo, se samodejno knjižijo v glavno knjigo in saldakonte ter davčne evidence, pripravijo pa se tudi vsa zakonsko določena poročila.

Pravice uporabnikov so nastavljive, zato lahko vsak zaposleni vnaša tisti del poslovanja, za katerega je zadolžen, vodilni organizaciji pa imajo v vsakem trenutku popolni nadzor nad poslovanjem.

Koristi

  • Velik prihranek časa in denarja z brezpapirnim poslovanjem. V miniMAXu teče krog od naročila, prodaje, izdaje, knjiženja do obračuna DDV in letnih obdelav.
  • Velik prihranek časa zaradi avtomatičnih knjiženj vseh dokumentov in obračunov.
  • Avtomatična izdelava vseh poročil za državo.
  • Sočasno delo z istimi podatki in dokumenti vseh uporabnikov v podjetju.
  • Ni začetne investicije v strojno opremo.
  • Zakonske in vsebinske nadgradnje programa so vključene v ceno.
  • Ažurni obračunski podatki v sistemu.
  • Varno hranjenje in arhiviranje podatkov.

Brezplačna spletna predstavitev programa miniMAX!

Spoznajte prednosti miniMAXa na brezplačni spletni predstavitvi. V kratkem času boste dobili celovit pregled nad programom, funkcionalnostmi in koristmi za vaše poslovanje.
Aktualni termin predstavitve…
  • Prihranek pri stroških
  • Hiter začetek dela
  • 24 urni dostop
  • Varnost
  • Vedno 100% usklajenost podatkov
    z računovodstvom
  • Raste s podjetjem
  • Enostavna uporaba
  • Brezplačna podpora
Z uporabo naše spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov. xVeč o piškotkih