Osnovni način povezave s podporo

Sistem za oddajo vprašanj je integriran v program, tako da je vsaka zahteva za pomoč vezana na uporabnika ter organizacijo, iz katere je bila oddana.

Odzivni čas

Na vaše zahteve se hitro odzovemo. V istem delovnem dnevu so podani odgovori na vse zahteve po pomoči, ki so oddani do 16. ure.

 

Pomoč je brezplačna!

Krajša 15 minutna pomoč, ki se nanaša na uporabo programa, je brezplačna. Brezplačna pomoč ne vključuje nasvetov s področja zakonodaje in poslovanja.

Kako oddate zahtevo po pomoči?

V programu Minimax kliknite na ikono v meniju. Odpre se obrazec za vnos zahteve po pomoči, kamor vnesete svoje vprašanje. Če želite, da vas svetovalec pokliče, vpišite svoje podatke in uro, kdaj ste dosegljivi za klic.

 

mM-zahteva

 

Odgovor prejmete v razdelku Podpora uporabnikom na začetni strani programa.

Ne morete vstopiti v program?


Če se zaradi tehničnih razlogov ne morete prijaviti in ne morete oddati zahteve po pomoči, nam pišite na e-naslov podpora@minimax.si.

Pišite nam