Izkušnje uporabnikov
    

Več kot 1.000 računovodskih servisov po vsej Sloveniji

Anastasia Markina in Vasilij Markin, direktorja v podjetju EUROPOINT d.o.o.
Vse potrebne naloge lahko izpolni že koristnik-začetnik v nekaj minutah...
Anastasia Markina in Vasilij Markin, direktorja v podjetju EUROPOINT d.o.o. več
"Ko se je naše podjetje soočilo s potrebo po programski opremi  za vodenje računovodstva, je postal naše čudovito odkritje na obširnem trgu podobnih programov program miniMax.

Cenimo njegov udoben programski vmesnik, hitro procesiranje in preprosto izpolnjevanje nalog brez aktiviranja dodatnega personala. Vse potrebne naloge lahko izpolni že koristnik-začetnik v nekaj minutah, kar posledično ugodno vpliva na hitrost vseh poslovnih procesov. 
 
S programom  miniMax smo lahko optimizirali naše delo, ne da bi izgubljali nepotreben dodaten čas za naše delo manj pomembne rutinske naloge. A prav to je ugodno vplivalo na kvaliteto dela s strankami – saj lahko sedaj posvetimo več pozornosti vprašanjem, ki se tičejo vsake stranke posebej."
Kreatina, Tina Bačić s.p.
...največ mi pomeni to, da sem lahko svobodna in fleksibilna. In tak mora biti tudi računovodski program.
Kreatina, Tina Bačić s.p. več
Pri poučevanju plesa, aerobike in izvajanju inštrukcij za fiziko in matematiko mi največ pomeni to, da sem lahko svobodna in fleksibilna. In tak mora biti tudi računovodski program. Z miniMAX-om lahko kjerkoli in kadarkoli uredim ogromno stvari (izdam in vnesem račune, plačam prispevke, napišem potne naloge itd.). Poleg zelo transparentnega in preprostega poslovanja sem zelo zadovoljna tudi s primerno ceno ter z izjemno prijaznimi svetovalci.
Karmen Krčelj, direktorica podjetja AUREA d.o.o., Računovodstvo in poslovno svetovanje
Odpade podajanje dokumentacije v papirnati obliki, podvajanje opravil, zmanjša se možnost napak, močno se poveča ažurnost poslovanja...
Karmen Krčelj, direktorica podjetja AUREA d.o.o., Računovodstvo in poslovno svetovanje več
"Živimo v času, ko je velikokrat dan prekratek, da bi bili kos vsem opravilom, ki nam jih nalaga delovnik, zato je pri našem delu nenehno optimiziranje, pa še tako navidez nepomembnih opravil, ena od prioritet.

Kot računovodski servis, nas resnično veseli, da se veliko naših strank odloča za lastne licence programa miniMAX, ki jih deli z nami in tako ustvarjajo pogoje za učinkovito “ePoslovanje”.

Vedno bolj zaznavajo konkurenčne prednosti, ki jih tak način sodelovanja prinaša. Odpade podajanje dokumentacije v papirnati obliki, podvajanje opravil, zmanjša se možnost napak, močno se poveča ažurnost poslovanja in nenazadnje se znižujejo tudi stroški. miniMAX je postal močno stičišče z našimi strankami, do te mere, da se na račun ažurnosti in dostopnosti informacij, celo najmanjši podjetnik pohvali, da ima računovodjo v hiši.

Tako sami, kot naše stranke, imamo preko vgrajenega sistema pomoči in obveščanja dostop do aktualnih informacij, glede zakonskih sprememb in novosti povezanih z delovanjem programa, kar predstavlja pri poslovanju, še dodatno dodano vrednost.

miniMAX uporabljamo že od prve različice, ker nas je prepričal model računalništva v oblaku in smo mnenja, da bo v prihodnje to odlična platforma, s pomočjo katere bomo še konkretneje lahko optimizirali naše aktivnosti na relaciji z našimi strankami in državnimi institucijami.
David Pizzoni, direktor Veltra d.o.o.
Še posebej me razveseljuje, da je SAOP-jev miniMAX pregleden, enostaven in hitro razumljiv. Prvi račun sem izdelal v samo petih minutah po začetku uporabe.
David Pizzoni, direktor Veltra d.o.o. več
"V podjetju Veltra, kjer se ukvarjamo z ogrevalnimi, hladilnimi in vodovodnimi sistemi, smo se za uporabo spletnega poslovnega programa SAOP miniMAX odločili zaradi želje po znižanju stroškov in boljšem pregledu nad poslovanjem.

Vodenje računovodstva preko zunanjega servisa je pomenilo za nas kar velik strošek, pri čemer nismo imeli direktnega dostopa do dokumentov in niti ažurnih poročil iz poslovanja.

Z miniMAXom skoraj vse naredim sam – vnašam in izdajam račune, vodim zaloge in amortizacijo, obračunavam DDV in plače za vse zaposlene. V programu imam na voljo sveže podatke, različne preglede in primerjave poslovanja iz preteklih obdobij, računovodja pa nam pomaga kot svetovalec in pri izdelavi bilance.

Še posebej me razveseljuje, da je SAOP-jev miniMAX pregleden, enostaven in hitro razumljiv. Prvi račun sem izdelal v samo petih minutah po začetku uporabe.

Zanimiva prednost je tudi to, da s priporočilom miniMAXa prijateljem in znancem dobiš provizijo in ustvariš dodatne prihodke. V Veltri tako za informacijski sistem plačamo le še 30 evrov na mesec."
Valter Faganelj, direktor Copigraf Faganelj d.o.o.
Računovodski servis nas stane manj, ker sami vnašamo prejete račune, izvajamo obračun plač, oddajamo zakonsko zahtevna poročila in podobno.
Valter Faganelj, direktor Copigraf Faganelj d.o.o. več
"Za SAOP miniMAX smo se odločili, ker nam program v DOSu ni več zadoščal. Že na predstavitvi sem ugotovil, da je to tisto, kar iščemo.

Poenostavljeni postopki, številni avtomatizmi ter povezave z eDavki, Ajpesom in e-banko nam zagotavljajo, da za administracijo porabimo zelo malo časa.

Poleg tega lahko miniMAX uporablja vsak, kar se je pokazalo kot še posebna prednost, ko je administrativne naloge prevzela nova sodelavka, ki s tem še ni imela izkušenj.

Računovodski servis nas stane manj, ker sami vnašamo prejete račune, izvajamo obračun plač, oddajamo zakonsko zahtevna poročila in podobno. Pridobili smo sveže informacije o poslovanju, kar doslej ni bilo mogoče."

Valter Faganelj, direktor Copigraf Faganelj d.o.o.
Peter Fašun, Odvetniška družba Fašun, Melihen, Milač, Strojan o.p., d.o.o.
Najbolj me veseli, da nam ni potrebno biti v skrbeh glede obveznega izstavljanja e-računov proračunskim uporabnikom, tudi sodišču.
Peter Fašun, Odvetniška družba Fašun, Melihen, Milač, Strojan o.p., d.o.o. več

V odvetniški družbi FMMS že skoraj od samega začetka za vodenje poslovanja uporabljamo računovodski program miniMAX. Zanj smo se odločili predvsem zato, ker ponuja vse, kar potrebujemo pri naših odvetniških poslih in je hkrati enostaven za uporabo. Račun, na primer, pripravimo v nekaj klikih.

Najbolj me veseli, da nam ni potrebno biti v skrbeh glede obveznega izstavljanja e-računov proračunskim uporabnikom, tudi sodiščem. miniMAX namreč že nekaj časa omogoča izstavljanje e-računov in to že od 10 EUR mesečno.

Strokovnjaki iz podjetja SAOP pa nas sproti obveščajo o pomembnih spremembah ter nam profesionalno pomagajo pri delu s programom.


BREZPLAČNI SPLETNI SEMINAR: »Obvezni e-računi v teoriji in praksi«
Sonja Pečnik, SO PAUL,poslovne storitve, Paul Henri Collin s.p.
Jaz sem z vami že od ustanovitve SAOP-a in sem res zelo, zelo zadovoljna in vas tudi povsod hvalim.
Sonja Pečnik, SO PAUL,poslovne storitve, Paul Henri Collin s.p. več

Gospa Sonja je sodelavcem iz Podpore miniMAX poslala naslednji "zahtevek za pomoč":


Hvala.

Ste pa tako hitri kot svetlobna hitrost. Res ste zelo učinkoviti in prijazni.
Vse pohvale za celotno ekipo miniMAX-a in celoten SAOP. Jaz sem z vami že od ustanovitve SAOP-a
in sem res zelo, zelo zadovoljna in vas tudi povsod hvalim.

Lep pozdrav v Šempeter
Sonja
Andrej Panda, Računovodski servis Zveza
Odzivnost in odnos zaposlenih na SAOP sta Odlična. Koristi so ob uporabi programa Velike, predvsem hitrejši postopki pri raznih obračunih (da ne omenjam seminarjev in srečanj uporabnikov,...).  Zaupanja vreden partner.
Andrej Panda, Računovodski servis Zveza več
"Odzivnost in odnos zaposlenih na SAOP sta Odlična. Koristi so ob uporabi programa Velike, predvsem hitrejši postopki pri raznih obračunih (da ne omenjam seminarjev in srečanj uporabnikov,...)

Zaposlenim v podjetju Saop pa sporočam naslednje:

Z zgoraj navedenim zaokrožujete spekter storitev na visoki ravni in se na tem poslovnem področju upravičeno izkazujete kot zaupanja vreden partner."

Andrej Panda, direktor v Računovodskem servisu Zveza
Tanja Goljar, direktorica računovodskega servisa E-AMIGA d.o.o. in računovodja leta 2008
Za uspešno poslovanje naših strank je izredno pomembno sodelovanje. Poslanstvo računovodskega servisa je namreč mnogo širše kot samo zadoščanje davčnim zahtevam in priprava bilance
Tanja Goljar, direktorica računovodskega servisa E-AMIGA d.o.o. in računovodja leta 2008 več
"V računovodskem servisu E-AMIGA d.o.o. smo z uvedbo spletnega računovodskega programa miniMAX strankam ponudili nove storitve in jim zagotovili kakovostne informacije za odločanje. Sodobne računovodske storitve temeljijo na strokovnosti, inovativnosti in sodelovanju s strankami.

V našem računovodskem servisu se zavedamo, da je za uspešno poslovanje naših strank izredno pomembno sodelovanje. Poslanstvo računovodskega servisa je namreč mnogo širše kot samo zadoščanje davčnim zahtevam in priprava bilance.

Težava mikro in malih podjetij, ki računovodstvo običajno oddajajo servisom, da nimajo sprotnih in vsebinsko obdelanih informacij o svojem poslovanju. Informacije, ki jih dobijo iz računovodskih servisov so zaradi njihovega načina dela – po metodi zajema popolnih stroškov – lahko stare več kot en mesec. Zato smo v podjetju E-AMIGA pričeli z razvojem novih storitev, s katerimi strankam omogočamo boljše informacije za poslovanje ter hitrejši dostop do računovodskega znanja."

Tanja Goljar, direktorica računovodskega servisa E-AMIGA d.o.o. in računovodja leta 2008

Nives Jelenec, direktorica v Yelly d.o.o. in računovodja leta 2010
miniMAX je kakovostna rešitev za vodenje poslovanja majhnih podjetij, ki prihrani računovodjem in njihovim strankam veliko časa, pri čemer vključuje tudi strokovne vsebine, s katerimi se izboljša kakovost dela.
Nives Jelenec, direktorica v Yelly d.o.o. in računovodja leta 2010 več
Naj računovodja leta 2010, Nives Jelenec, direktorica računovodskega servisa Yelly d.o.o. Ljubljana, izvaja e-računovodske storitve za majhna podjetja z uporabo spletne rešitve miniMAX. 

Za najboljšega računovodjo se predpostavlja, da obvladuje najsodobnejše načine dela, tako organizacijske, kot tehnološke. V računovodskem servisu Yelly d.o.o. izvajajo e-računovodske storitve z uporabo miniMAX-a. Kot pravi Nives Jelenec, ki vodi računovodstvo Yelly, ta program ni samo alternativa drugim programom, ampak je zelo uporaben in praktičen: „miniMAX je kakovostna rešitev za vodenje poslovanja majhnih podjetij, ki prihrani računovodjem in njihovim strankam veliko časa, pri čemer vključuje tudi strokovne vsebine, s katerimi se izboljša kakovost dela“.

Ob cenovni ugodnosti ponuja prilagojene funkcionalnosti za majhne uporabnike, ki so obenem tudi enostavne za uporabo. Dostop z digitalnim potrdilom zagotavlja varnost, poleg tega pa je poskrbljeno tudi za ustrezno arhiviranje podatkov.

V program je vgrajeno veliko znanja in dobrih praks, kar je še posebej v pomoč računovodjem začetnikom. Z uporabo programa je rutinskega dela manj, povečuje se storilnost, znižujejo se  stroški. miniMAX dodatno poenostavlja delo z različnimi nastavitvami, tekoče so vključene tudi vse zakonske spremembe, kar je za strokovno delo zelo pomembno. Dobrodošla je takojšna pomoč podporne službe v podjetju SAOP, s katero uporabniki komunicirajo kar preko spletne aplikacije.
 

50% manj časa za pripravo in oddajo bilanc
"Od kar uporabljam miniMAX porabim za pripravo in oddajo bilanc bistveno manj časa. Zaradi vseh poenostavitev pri pripravi podatkov za DURS in AJPES, zapiranju razredov, knjiženju dobička… lahko rečem, da ta opravila naredim vsaj 50% hitreje, česar si prej nisem mogla predstavljati,“ pravi Nives Jelenec, računovodja leta 2010.

E-računovodstvo zagotavlja tekoče podatke iz poslovanja   

V računovodskem servisu Yelly d.o.o. so s storitvami e-računovodstva pričeli ob prehodu na evro, ko so vodenje računovodstva za vsa manjša podjetja s klasičnega načina vodenja računovodstva prenesli na miniMAX. ,,Za uporabo miniMaxa sem se odločila predvsem zaradi mobilnosti in stalne razpoložljivosti, saj sedaj lahko delam od koderkoli in kadarkoli. To pomeni, da pisarne ne rabim vedno, le prenosnik ali pa samo digitalno potrdilo na ključku in že lahko delam, pregledam stanje in neposredno kontaktiram stranke,“ je povedala Nives Jelenec.

Z e-računovodstvom se je delo računovodij zelo spremenilo. Na osnovi ažurnih podatkov ima stranka vpogled v svoje poslovanje sproti, že med letom. Bistvena prednost je izredno enostavno delo s tem programom. E-računovodstvo, kot ga omogoča miniMAX, strankam omogoča, da sproti spremljajo delo računovodskega servisa in s tem pridobijo zaupanje vanj. ,,Še posebej pa je za nas računovodje dobrodošla izredno enostavna in uporabna funkcionalnost programa, ki omogoča oddajo vseh zakonskih poročil v elektronski obliki na DURS in AJPES,“ je povedala Nives Jelenec.

Program zaradi poenostavitve vnosov omogoča hitrejše delo, to pa pomeni, da imajo vse dokumente hitreje vnešene. Te sedaj tekoče vidi tudi podjetnik. Za stranke ima to veliko uporabno vrednost, saj lahko sproti dobijo informacije o svojem poslovanju in pridobijo nadzor nad njim. Tudi mikro in majhni podjetniki so danes vedno bolj zahtevni ter želijo imeti vpogled v svoje podatke in celotno poslovanje, saj se morajo veliko hitreje prilagajati trgu kot v preteklosti. Zato so zanje tekoče informacije zelo dobrodošle. Poslanstvo računovodje danes ni le zadoščanje davčnim zahtevam in priprava bilanc, temveč da svetujejo podjetnikom pri njihovem poslovanju.
 

Dobra praksa uporabe miniMAXa

Z miniMAX-om v računovodstvu Yelly d.o.o. Ljubljana vodijo poslovanje več majhnim podjetjem. Prednosti miniMAX-a lahko dobro izkoristita podjetnik in računovodski servis. Isti program lahko uporabljata oba, zato je njuno delo usklajeno. Nekatere stranke so naučili samostojnega dela in sedaj same vnašajo določene dokumente. S programom vodijo evidenco zalog materiala in blaga, poleg tega pa v miniMax-u izdajajo račune. Pri teh obračunih jim v računovodstvu le svetujejo, saj program sam že vsebuje določene nastavitve. Stranke si s pomočjo programa same izpisujejo in obračunavajo potne naloge, saj so v programu sproti zagotovljeni aktualni podatki. Kot pravi Nives Jelenec, v računovodskem servisu ni potrebno ponovno vnašati teh podatkov, temveč jih le pregledajo, preverijo pravilnost vnosa in jih dokončno poknjižijo. Določene dokumente stranke skenirajo in pošljejo po elektronski pošti. Z vsem tem se zmanjša tudi strošek dostave, kopiranja in hrambe dokumentacije pri podjetniku in v računovodskem servisu. Stranke si lahko takoj po knjiženju same pregledujejo in izpisujejo podatke, ki jih potrebujejo pri svojem poslovanju.

,,Uporaba programa miniMAX nam računovodjem omogoča hitrejše, lažje in kakovostnejše delo, saj si lahko vzamemo več časa za pregled dokumentov in reševanje strankinih problemov. Stranke si danes želijo več svetovanja ter tesnejšega sodelovanja z računovodskim servisom že med letom,“ je pojasnila Nives Jelenec.

V računovodskem servisu Yelly d.o.o. Ljubljana svojim strankam kar preko spletne aplikacije miniMax ali po elektronski pošti, odvisno od zahtev podjetnikov, sproti posredujejo določene podatke in izpise kot so: medletne primerjave prihodkov in odhodkov, odprte postavke,  tabelarične in grafične prikaze poslovanja in drugo. S pomočjo miniMax-a izdelujejo tudi medletne bilance, s tem lahko stranke bankam hitro posredujejo podatke,  na primer pri pridobivanju kreditov. Na drugi strani pa s tem podjetnik kontrolira in ustrezno vodi svojo politiko poslovanja.

Kot pravi Nives Jelenec jim je miniMAX omogočil povečanje kakovosti storitev in to predvsem na račun hitrejšega dela, saj ponuja veliko avtomatizmov, ki zmanjšujejo obseg ročnega vnašanja podatkov ter uporabnika vodijo skozi delovni postopek. „ Z miniMAXom delamo hitreje, napak pri vnosih praktično ni več. Pri določenih dokumentih in zahtevnejših vsebinah, ki jih je vedno več, pa je potrebno več računovodskega znanja in ravno tukaj ima vedno večji pomen  svetovalna funkcija računovodje. Strankam lahko ponudimo tudi druge storitve ter lažje prilagodimo način dela njihovim potrebam.“

V računovodstvu Yelly so z miniMAX-om poleg vsebinskih pridobitev zmanjšali tveganja in stroške informacijskega sistema. Celovite funkcionalnosti, ki so na voljo prek spleta, samodejno osveževanje in usklajevanje z zakonodajo, neprekinjeno delovanje in varno shranjeni podatki namreč odpravljajo potrebo po  drugih informacijskih storitvah ter po novih vlaganjih v strojno in programsko opremo. Prehod na miniMAX zato računovodskemu servisu ni zagotovil samo izboljšanja računovodskih storitev, ampak tudi cenovno ugodno, kakovostno in dolgoročno tehnološko podporo dejavnosti.
Gorazd Klančišar, računovodski servis VITAGO
Dotedanje računovodstvo je bilo zamudno in stroškovno neupravičeno. Z uporabo miniMAXa lahko strankam ponudimo vrsto konkretnih prednosti pred ostalimi servisi. Naše storitve gredo v smeri novih načinov sodelovanja, ki pripomorejo k znižanja stroškov za stranke.
Gorazd Klančišar, računovodski servis VITAGO več
Računovodski servis VITAGO je z uporabo miniMAXa vzpostavil prilagodljive in hitro odzivne storitve e-računovodstva, s katerimi so znižali stroške poslovanja, povečali produktivnost in razširili obseg svetovalnih storitev.

V zagorskem računovodskem servisu Vitago, so po optimizaciji poslovnih procesov v letu 2007 začeli z uvedbo e-računovodstva na osnovi spletnega poslovnega programa miniMAX.

Podjetje je že leta 2008 prek miniMAXa izvajalo računovodske storitve za več kot 90 odstotkov strank, danes pa z miniMAXom vodijo poslovanje okrog 100 podjetij.

„Dotedanje računovodstvo je bilo zamudno in stroškovno neupravičeno. Z uporabo miniMAXa lahko strankam ponudimo vrsto konkretnih prednosti pred ostalimi servisi. Naše storitve gredo v smeri novih načinov sodelovanja, ki pripomorejo k znižanja stroškov za stranke, pri čemer jim omogočamo tudi razširitev storitev v smislu izboljšanega pregleda nad poslovanjem in poenostavitve administrativnih opravil,“ je povedal Gorazd Klančišar, direktor v Vitago.

V podjetju delajo z miniMAXom vsakodnevno trije zaposleni, dva pa ga uporabljata za podporo pri svetovanju strankam.

Med posebnimi prednostmi miniMAXa je uporaba prek spleta. „Z miniMAXom lahko storitve izvajamo ne glede na to, kje smo. Tudi na dopustu lahko pregleduješ podatke in kaj na hitro postoriš, če je treba,“ je pojasnil Klančišar.

Veliko Vitagovih strank ima prek miniMAXa neposreden vpogled v svoje poslovanje, na primer  v tekoče bilance in odprte postavke, izdajajo račune, vodijo potne naloge ter izpisujejo virmane. Nekateri pa ga uporabljajo tudi za vnos dokumentov, na primer prejetih računov. Za te uporabnike, ki samostojno delajo s programom v računovodskem servisu izvajajo samo še nadzor in svetovanje, kar prispeva k nižji ceni računovodske storitve.

Kot je povedal Klančišar, prek miniMAXa sodelujejo tudi z oddaljenimi strankami, na primer iz Novega Mesta, Sežane, Ljubljane, Celja, Polhovega Gradca... Za komunikacijo, kar se tiče dostave dokumentacije se uprablja e-pošta, veliko neposredne komunikacije s strankami pa poteka prek spletnih sistemov, ko so Messenger, Skype ali Google Talk.

Z miniMAXom vodijo tudi poslovanje nekaterih spletnih trgovin, za večje stranke s specifičnimi potrebami pa miniMAX povezujejo z zmogljivejšimi poslovnimi rešitvami, na primer z modulom iCenter za materialno poslovanje.

miniMAX Vitagu poleg konkurenčne prednosti pomeni tudi vzvod za povečevanje dodane vrednosti. Že sama izvedba programa kot storitve pomenijo prihranke tako pri skupnih stroških lastništva informacijskega sistema kot tudi pri zniževanju poslovnih tveganj.

„Prednost miniMAXa je zagotovo odlična podpora, samodejne nadgradnje v primeru sprememb zakonodaje, posredovanje podatkov na AJPES, DURS, pa izvozi podatkov za banko ter izpisi, ki se jih enostavno posreduje stranki prek e-pošte,“ je še povedal Klančišar.

miniMAX uporabljajo nenazadnje tudi za potrebe kontrolinga, kjer za stranke izvajajo različne simulacije, preračune in jim pomagajo na primer pri planiranju likvidnosti, investicij in drugih poslovnih aktivnosti.

Gorazd Klančišar, direktor v VITAGO d.o.o.
Jaka Žorž, direktor v Jares d.o.o.
Kot majhno podjetje za tržno komuniciranje smo želeli povečati učinkovitost in izboljšati nadzor nad poslovanjem. Logična rešitev je bila uporaba storitve poslovnega programa, s katerim bi za znane in razumne stroške pridobili kakovosten poslovni informacijski sistem.
Jaka Žorž, direktor v Jares d.o.o. več
"Kot majhno podjetje za tržno komuniciranje smo želeli povečati učinkovitost in izboljšati nadzor nad poslovanjem. Logična rešitev je bila uporaba storitve poslovnega programa, s katerim bi za znane in razumne stroške pridobili kakovosten poslovni informacijski sistem.

Za SAOP miniMAX smo se odločili po preizkusu celotne ponube na našem tržišču in ker deluje tudi v okoljih Mac in Linux.

Z miniMAXom smo poenostavili administracijo in zmanjšali tveganja, na primer izgube podatkov, neusklajenosti z zakonodajo in prekinitve delovanja informacijskega sistema. Pridobili smo nadzor nad stroški, sredstvi in finančnim tokom, kar nam omogoča stabilno poslovanje.

Čas in energijo lahko povsem posvetimo projektom strank, kar se odraža na izboljšanju kakovosti naših storitev in v povečanju dodane vrednosti."

Jaka Žorž, direktor v Jares d.o.o.
Nina Izmajlov, diplomirana ekonomistka
Pri vas ne samo da je program perfekten ampak je tudi vsa druga podpora računovodjam in podjetnikom neprecenljiva in to nima nobeden drugi ponudnik računovodskih programov v Sloveniji.
Nina Izmajlov, diplomirana ekonomistka več
Spoštovani.

Lep konec tedna vam želim in sem res zadovoljna da imam podporo takšne hiše kot je SAOP.

Pri vas ne samo da je program perfekten ampak je tudi vsa druga podpora računovodjam in podjetnikom neprecenljiva in to nima nobeden drugi ponudnik računovodskih programov v Sloveniji.

Lep pozdrav
Nina Izmajlov

(Diplomirana ekonomistka, sicer pa upokojenka, ki honorarno vodi računovodske posle društvom in Zavodom, še posebej pa pomaga s svojimi izkušnjami pri prijavah na razpise iz Slovenije in EU.)
Zlatan Velić, lastnik Avtocentra Velić
Ukvarjamo s servisiranjem avtomobilov, avto optiko, avto pralnico in vulkanizerstvo. miniMAX pa uporabljamo praktično že od samega začetka del. Za miniMAX smo se odločili zato, ker je enostaven in priročen.
Zlatan Velić, lastnik Avtocentra Velić več
"V Avtocentru Velić smo z uporabo spletnega programa miniMAX zagotovili učinkovito vodenje celotnega poslovanja Majhna podjetja za učinkovito izvajanje osnovne dejavnosti potrebujejo kakovostno in enostavno poslovno programsko opremo.

V Avtocentru Velić smo pričeli s poslovanjem februarja 2009. Ukvarjamo s servisiranjem avtomobilov, avto optiko, avto pralnico in vulkanizerstvo. miniMAX pa uporabljamo praktično že od samega začetka del. Za miniMAX smo se odločili zato, ker je enostaven in priročen."

Zlatan Velić, lastnik Avtocentra Velić
Janez Ocvirk, direktor Cosmos d.o.o.
V primerjavi s klasičnimi programi v Windows okolju je spletna aplikacija miniMAX bolj enostavna, racionalna in omogoča bistveno boljše povezovanje med udeleženci v računovodskem procesu.
Janez Ocvirk, direktor Cosmos d.o.o. več
"V podjetju Cosmos kot glavni program za izvajanje računovodske in knjigovodske dejavnosti uporabljamo spletni program miniMAX. Svoje delo stalno izboljšujemo v smeri poslovnega svetovanja, s katerim želimo strankam pomagati pri doseganju čim boljših poslovnih rezultatov.

S programom miniMAX smo pričeli delati že leta 2006, ko smo ugotovili, da zaradi opustitve razvoja DOS platforme, z obstoječimi programi v prihodnosti ne bomo več mogli izvajati dejavnosti.

Ko smo izvedeli za miniMAX smo spoznali, da nima smisla prehajati na okensko okolje. Končna postaja so spletne aplikacije. V primerjavi s klasičnimi programi v Windows okolju je spletna aplikacija miniMAX bolj enostavna, racionalna in omogoča bistveno boljše povezovanje med udeleženci v računovodskem procesu."

Janez Ocvirk, direktor Cosmos d.o.o.
Milan Lešnik, lastnik Biro “M” - poslovne storitve
miniMAX ponuja tudi možnost zaslužka. S posredovanjem pri prodaji smo ustvarili toliko mesečnega prihodka, da imamo informacijski sistem zastonj. Z miniMAXom smo bistveno izboljšali kakovost naših računovodskih storitev, kar je za stranke najbolj pomembno.
Milan Lešnik, lastnik Biro “M” - poslovne storitve več
"Programi SAOP so nas prepričali že leta 1997, ko smo ob prehodu na Windows uvedli poslovni informacijski sistem SAOP iCenter. Pred dvema letoma pa smo pričeli tudi z uporabo spletne rešitve miniMAX.

Najbolj me je pritegnila možnost mobilnega dela. Računovodske storitve namreč izvajam poleg redne službe. Cena najema je ugodna, pri čemer začneš s programom delati takoj, brez začetnih naložb.

Pri lastniških programih se lahko hitro opečeš, saj poslovni program spoznaš šele v enem letu. Poleg tega se nam ni potrebno ukvarjati z vzdrževanjem sistema, zakonskimi nadgradnjami in varnostnim shranjevanjem podatkov.

miniMAX ponuja tudi možnost zaslužka. S posredovanjem pri prodaji smo ustvarili toliko mesečnega prihodka, da imamo informacijski sistem zastonj.

Prek miniMAXa izvajamo e-računovodstvo s tremi strankami, v smislu izmenjave znanja pa se prek tega sistema povezujemo še z dvema računovodskima servisoma. Z miniMAXom smo bistveno izboljšali kakovost naših računovodskih storitev, kar je za stranke najbolj pomembno."

Milan Lešnik, lastnik Biro “M” - poslovne storitve
Martina Puntar, direktorica računovodskega servisa
miniMAX je učinkovit sistem, ki računovodskemu servisu omogoča nov način dela, stranki pa poceni računovodsko storitev. Računovodski servis tako zaradi manjšega obsega dela ni ob zaslužek temveč lahko zaradi zmanjšanja ročnih vnosov poveča učinkovitost.
Martina Puntar, direktorica računovodskega servisa več
"Iskala sem tako aplikacijo, da jo bom lahko uporabljala od koder koli in kadar koli. Pred miniMAXom smo 18 let uporabljali klasične namizne aplikacije, ki niso omogočale oddaljenega urejanja in popravljanja podatkov.

Računovodkinja je bila tako primorana nekatere stranke obiskovati enkrat do dvakrat tedensko, kar je omejevalo njeno razpoložljivost za druge stranke, za katere je vodila podatke na lokalnem računalniku.

miniMAX je učinkovit sistem, ki računovodskemu servisu omogoča nov način dela, stranki pa poceni računovodsko storitev. Računovodski servis tako zaradi manjšega obsega dela ni ob zaslužek temveč lahko zaradi zmanjšanja ročnih vnosov poveča učinkovitost, kar se kaže v možnosti pridobivanja novih strank, predvsem mikro in majhnih podjetij, z manjšim obsegom poslovanja."

Martina Puntar, direktorica računovodskega servisa
Mojca Cempre, direktorica podjetja Februs, d.o.o.
miniMAX ima številne prednosti, glavni razlog za prehod pa so bile takojšnje zakonske nadgradnje ter sistemsko zagotavljanje aktualnih podatkov, na primer višina minimalne plače, strošek prehrane, cena kilometrine. Sedaj računovodja veliko podatkov samo pregleduje, pri čemer pa smo ji še vedno prepustili vnašanje...
Mojca Cempre, direktorica podjetja Februs, d.o.o. več
"Februs d.o.o. je eno najbolj prepoznavnih podjetij za železokrivstvo. V podjetju z 20-letno tradicijo je 18 zaposlenih, ki ustvarja prek milijon evrov letnih prihodkov, naše največje stranke pa so ugledna gradbena podjetja, kot sta Eurogradnje, d.o.o., in Arming, d.o.o.

V Februsu d.o.o., smo s 1. 1. 2009 za vodenje poslovanja pričeli uporabljati spletni poslovni program miniMAX. Pred miniMAXom smo devet let uporabljali drug program, pri katerem pa je bil problem, da programer ni pravočasno zagotavljal zakonskih in drugih tekočih nadgradenj.

Dogajalo se je, da je prejšnji programer z nadgradnjami novosti zamujal tudi pol leta. V podjetju smo v obdobju uporabe namizne aplikacije sodelovali z računovodkinjo na tak način, da nas je tedensko obiskovala in takrat vnašala podatke v knjigovodsko aplikacijo.

Računovodkinja vse podatke morala ročno vnašati v glavno knjigo, saj ostali programi, na primer plače, potni nalogi in blagajna, niso bili povezani z računovodskim sistemom.

miniMAX ima številne prednosti, glavni razlog za prehod pa so bile takojšnje zakonske nadgradnje ter sistemsko zagotavljanje aktualnih podatkov, na primer višina minimalne plače, strošek prehrane, cena kilometrine...

Sedaj računovodja veliko podatkov samo pregleduje, pri čemer pa smo ji še vedno prepustili vnašanje prejetih računov, knjiženje bančnih izpiskov ter pripravo DDV in bilance.

Kljub uvedbi virtualnega sodelovanja smo ohranili tudi obiske računovodkinje bodisi na sedežu računovodstva bodisi v njihovem podjetju, predvsem zaradi ohranjanja pristnega stika."

Mojca Cempre, direktorica podjetja Februs, d.o.o.
Renata in Tomi Kastner, FINANČNO RAČUNOVODSKI SERVIS KASTNER RENATA, s.p.
Včeraj smo oddali vse obračune in bilance, pa bi se rada zahvalila vsem zaposlenim, da je minimax to kar je, najboljši program za računovodstvo. Poleg tega pa so zraven še prijazni ljudje, ki ti takoj odgovorijo na zastavljeno vprašanje in pomagajo rešiti vsak problem - tudi popoldan in celo v soboto.
Renata in Tomi Kastner, FINANČNO RAČUNOVODSKI SERVIS KASTNER RENATA, s.p. več
"Tokrat nimam vprašanja. Včeraj smo oddali vse obračune in bilance, pa bi se rada zahvalila vsem zaposlenim, da je minimax to kar je, najboljši program za računovodstvo.

Poleg tega pa so zraven še prijazni ljudje, ki ti takoj odgovorijo na zastavljeno vprašanje in pomagajo rešiti vsak problem - tudi popoldan in celo v soboto.

Kot da to ne bi bilo dovolj, so še strokovni seminarji. Obiskala sem enodnevnega za zaključni račun, ki je bil v soboto v Ljubljani. Predavala je ga. Vanda, ki je odlična predavateljica, saj je bil to zame prvi seminar, ki sem ga kdajkoli obiskala ( in v dvanajstih letih sem jih obiskala veliko ) in sem na vsako zastavljeno vprašanje dobila odgovor in to ne samo na temo seminarja, ampak širše.

Ostanite takšni še naprej.

Lep pozdrav,
Renata in Tomi Kastner, FINANČNO RAČUNOVODSKI SERVIS KASTNER RENATA, s.p.
Mirjana Kramar, Računovodstvo Kramar Mitja s.p.
Hvala Vam za vaš odnos do vaših uporabnikov, to šteje... zaradi tega Vas zelo cenim in vem, da imeti dober program pomeni imeti vse dobro v kompletu. Delo s programom miniMAX je prava sprostitev.
Mirjana Kramar, Računovodstvo Kramar Mitja s.p. več
"Želim posebej poudariti in pohvaliti njihovo zaposleno ekipo, ki je tesno povezana z programom miniMAX. Kadar potrebuješ kakršnokoli pomoč so vedno odprti in zelo prijazni, ustrežljivi, veličastni in prisluhnejo vsaki želji ter na zelo strokoven in enostaven način uredijo, pomagajo in odpravijo morebitne težavice, če se pojavijo.

Hvala Vam za vaš odnos do vaših uporabnikov, to šteje... zaradi tega Vas zelo cenim in vem, da imeti dober program pomeni imeti vse dobro v kompletu. Delo s programom miniMAX je prava sprostitev. Vaša uporabnica."

Mirjana Kramar, Računovodstvo Kramar Mitja s.p.
Justi Podbevšek, Računovodski servis JUSTI PODBEVŠEK S.P.
Še enkrat potrjujem, da je program MiniMax odličen. V miru grem lahko na počitnice in ko se vrnem sem o vsem obveščena in  lahko delam dalje. Lahko kar zaploskam in rečem BRAVO vam vsem skupaj, ki ga ustvarjate, dopolnjujete s strokovnostjo, ste prijazni in delate tudi v poznih večernih urah.
Justi Podbevšek, Računovodski servis JUSTI PODBEVŠEK S.P. več
"Preden sem začela delati z miniMAXom, sem uporabljala drug program, ki je bil zelo kompliciran. Pri poročilih za DURS sem morala ročno vnašati podatke in zato sedaj tako zelo cenim vso avtomatiko, ki jo ponuja miniMAX.

V miniMAXu dobim v sekundi vse kar želim vedeti: koliko ti je stranka dolžna in kakšno je finančno stanje podjetja. Vse dobiš takoj. Sama sem precej muzikalična in večkrat rečem, da je miniMAX kot pesem in kdor poje, ne misli slabo. Program je res dovršen. Če pa včasih pozabim kako kljukico, so na SAOP-u zelo dosegljivi in mi takoj pomagajo.
 
Še enkrat potrjujem, da je program MiniMax odličen. V miru grem lahko na počitnice in ko se vrnem sem o vsem obveščena in  lahko delam dalje.

Lahko kar zaploskam in rečem BRAVO vam vsem skupaj, ki ga ustvarjate, dopolnjujete s strokovnostjo, ste prijazni in delate tudi v poznih večernih urah."

Justi Podbevšek, Računovodski servis JUSTI PODBEVŠEK S.P.
Zvonka Roner, KNJIGOVODSKE STORITVE RONER ZVONKA S.P.
Diši po popolnem moškem, ki bi ga imela vsaka... Pameten, lep,bogat, tih, varen, razumevajoč; Uporabiš ga kjerkoli in kadarkoli; Uboga, svetuje, posluša, predlaga, dela, pomaga, popravlja, pospravlja, usmerja; Ne nerga, ne pije piva, ne smrči in celo svetuje nakup v spletni trgovini...
Zvonka Roner, KNJIGOVODSKE STORITVE RONER ZVONKA S.P. več
"Danes imam tak bolj pesniški dan. Zgleda, da mi vročina povzroča ideje. Ko sem se danes malo bolj sprehajala po miniMAXu, mi je prišlo na misel tole:

MiniMax...

Diši po popolnem moškem, ki bi ga imela vsaka...
Pameten, lep,bogat, tih, varen, razumevajoč;
Uporabiš ga kjerkoli in kadarkoli;
Uboga, svetuje, posluša, predlaga, dela, pomaga, popravlja, pospravlja, usmerja;
Ne nerga, ne pije piva, ne smrči in celo svetuje nakup v spletni trgovini;
Lahko ga sredi pogovora in uporabe zapustiš in se ne pritožuje,
ko se vrneš, te čaka tam z vsemi spomini na skupaj preživete ure;

Le ena razlika je... in sicer, popolni moški ne obstaja, popolni miniMAX pa ja.

In njegove popolnosti še ni konca, še se bo razvijal...


Upam, da sem vam malo popestrila vroč poleten dan, malo smeha ne škodi nikoli :)

LP,
Zvonka Roner, KNJIGOVODSKE STORITVE RONER ZVONKA S.P.
Anica Heričko, Heričko Anica s.p.
Hvala za vašo hitro pomoč. Ko enkrat probaš nekaj slabšega, potem se šele zaveš kaj nudite vi. Ostanite takšni kot ste!
Anica Heričko, Heričko Anica s.p. več
STUDIO SANDA - Simon Sanda s.p.
Uživam v vašem programu, tudi evidence poslovanja so mi sedaj na dosegu rok.
STUDIO SANDA - Simon Sanda s.p. več
Vanja Fras, TRULA D.O.O.
miniMAX obožujem zato, ker kot računovodja lahko delam kjerkoli in kadarkoli. Obožujem morje in v lanskem letu sem si lahko prvič privoščila več kot mesec dni plovbe po Jadranu. Trikrat tedensko sem vklopila računalnik in obdelala vse dokumente, obračunala in oddala sem DDV obrazce ter plačo. Sanjsko.
Vanja Fras, TRULA D.O.O. več
"S SAOP-om sodelujem že od leta 1992 in sem verjetno med starejšimi uporabniki. V začetku je bil to KMP v DOSu in nato iCenter sedaj pa je tukaj miniMAX.

miniMAX obožujem zato, ker kot računovodja lahko delam kjerkoli in kadarkoli.

Pisarna ni več moj edini delovni prostor. Obožujem morje in v lanskem letu sem si lahko prvič privoščila več kot mesec dni plovbe po Jadranu. Trikrat tedensko sem vklopila računalnik in obdelala vse dokumente, obračunala in oddala sem DDV obrazce ter plačo. Sanjsko.

Vse kar potrebuješ je dostop do spleta, to pa je danes že na vsakem koraku.

V svoji dolgoletni praksi sem uporabljala že kar nekaj programov. Vendar za male družbe boljše rešitve od miniMAXa nisem našla.

Zadeva je enostavna za uporabo in nudi optimalne rešitve. Ko naredimo začetne nastavitve si lahko podjetnik z malo volje sam ureja poslovne knjige in potrebuje računovodja samo še za svetovanje ter izdelavo obračunov in knjiženje kompleksnejših poslovnih dogodkov. To je tisti dejanski prihranek, ki ga v današnjem času potrebujemo.

Potrebno je vedeti, da je veliko res majhnih podjetnikov, ki so zakonsko zavezani k pravilnemu vodenju poslovnih knjig ter predlaganju obračunov za davčne potrebe ter statistiko.

Pravi podjetnik pa si vsak dan želi vedeti kam pluje njegova ladja in ne več le komercialist ter direktor temveč mora poznati tudi osnove računovodskih poročil, da lažje sprejema svoje odločitve za jutri.

Zame je miniMAX zakon - za male družbe in samostojne podjetnike. Z veseljem ga priporočam vsakomur, ki me vpraša za nasvet pred nakupom programa. Ravno včeraj smo bili v kontaktu, ker se na samostojno pot postavlja naš bivši finančni direktor in Vas POTREBUJE.«

Vanja Fras, TRULA D.O.O.
Z uporabo naše spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov. xVeč o piškotkih