miniMAX ima vse, kar potrebujete za vodenje vašega posla!

Povezava miniMAX-a z zunanjimi aplikacijami

miniMAX se lahko poveže z različnimi aplikacijami kot na primer za fakturiranje, spletno trgovino, maloprodajo in drugimi. Tako si zagotovite usklajene podatke z aplikacijo, ki jo že uporabljate in poenostavite poslovne procese.

Preverite:
 

Kako deluje povezava z zunanjimi aplikacijami?



4 primeri kako si olajšate delo

V nadaljevanju je navajamo le 4 primerov iz prakse, ki vam bodo pomagali razumeti širšo uporabnost povezav in prenosov podatkov z zunanjimi aplikacijami:


   
  

1. Povezava maloprodaje (POS) s knjigovodstvom

Zmanjšajte obseg ročnega dela v knjigovodstvu. Iz vaše POS blagajne lahko podatke, kot je na primer dnevni iztržek, avtomatsko prenesete v miniMAX knjigovodstvo in DDV. Na ta vam način odpadejo ponovni ročni vnosi podatkov.

 

2. Ko vaš POS ne omogoča izstavitve računa pravnim osebam

Nadgradite vašo POS blagajno. V kolikor vam POS blagajna ne omogoča izstavitve originalnega računa ali predračuna, vam ni potrebno zamenjati ali nadgraditi vaše rešitve. Preko povezave z miniMAX-om lahko pripravite račun ali predračun ter hkrati pridobite PDF dokument, ki ga na strani blagajne natisnete.

 

3. Enostavna spletna trgovina brez možnosti izdajanja računov in vodenja zalog

Pridobite izstavljanje računov in pregled nad zalogami. Preko povezave s spletno trgovino lahko z miniMAX-om zbirate »naročila«, izstavljate račune in predračune ter hkrati vodite zaloge. Vnos naročil, pripravo računov in razbremenitev zalog lahko izvajate v miniMAX-u ali pa kar v vaši spletni trgovini. V obeh primerih ni potrebno prenašati podatkov temeljnic, obenem pa prejmete ustrezne podatke in dokumente, ki jih nato prosto obdelujete in posredujete prejemniku. Še bolj pomembno pa je, da imate v vsakem trenutku pregled nad stanjem zalog.
 

4. Napredna spletna trgovina z izdajanjem dokumentov in vodenjem zalog

Poenostavite knjigovodstvo in zmanjšajte število napak. Napredne spletne trgovine navadno že omogočajo izdajanje računov in predračunov ter vodenje zalog, nimajo pa urejenega knjigovodskega dela, ki ga lahko pokrije povezava z miniMAX-om. Vse ustrezne podatke namreč v obliki dnevnega iztržka samodejno prenesete v miniMAX na koncu delovnega dne. V miniMAX-u se prav tako samodejno pripravi temeljnica, na kateri lahko podatke spreminjate, v primeru pomote pa lahko temeljnico celo pobrišete.
 
 

Kako do povezave miniMAX-a z zunanjo aplikacijo?

Preko spodnjega obrazca sporočite razvijalcu aplikacije, ki jo uporabljate, naj vam omogoči povezavo z miniMAX-om prek API-ja in vam tako olajša delo:
Za dodatna vprašanja nam pišite na podpora@minimax.si ali nas pokličete na 080 14 50.
Z uporabo naše spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov. xVeč o piškotkih