miniMAX ima vse, kar potrebujete za vodenje vašega posla!

Blagajniško poslovanje

Blagajna je namenjena vodenju gotovinskih transakcij znotraj podjetja.

Promet blagajne se številči znotraj posameznega blagajniškega dnevnika, tako da imamo znotraj enega dne številne prejemke ali izdatke blagajne.

Prejemki in izdatki so urejeni v šifrantu, ki se ob aktivaciji modula blagajna lahko prepiše iz sistema ali iz katere že obstoječe organizacije. Šifrant omogoča odpiranje novih prejemkov ali izdatkov oziroma urejanje že obstoječih.

Skozi promet blagajne je mogoče neposredno zapirati odprte postavke, v kolikor so računi poravnani v gotovini, delavcu lahko preko blagajniškega izdatka povrnemo obveznosti.
 
Vsak blagajniški prejemek ali izdatek lahko ločeno natisnemo, prav tako lahko natisnemo blagajniški dnevnik ob zaključku blagajne.
 

Blagajna se povezuje z ostalimi moduli, pri katerih je lahko plačilno sredstvo gotovina.
 

Na blagajno so vezani:

  • Izdani račun (Ob izbiri načina plačila preko blagajne se v modulu blagajna samodejno odpre blagajniški dnevnik in vanj vpiše blagajniški prejemek s podatki računa, odprta postavka pa se zapre.)
  • Prejeti račun (Ob izbiri načina plačila preko blagajne se v blagajni samodejno odpre dnevnik in vanj zapiše blagajniški izdatek s podatki računa, odprta postavka pa se zapre.)
  • Dnevni iztržek (Ob izbiri pologa gotovine v blagajno se samodejno odpre blagajniški dnevnik ter zapiše blagajniški prejemek za polog gotovine v blagajno.)


Samodejno knjiženje

Ob zaključku dnevnika se samodejno pripravi temeljnica v dvostavnem knjigovodstvu.

 

 
Z uporabo naše spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov. xVeč o piškotkih