Podpora

Zahtevki za pomoč

Zahtevki za pomoč so osnovni način komunikacije med uporabniki miniMAXa in strokovnimi sodelavci podpore. Sistem je integriran v program, tako da je vsaka zahteva za pomoč vezana na uporabnika ter organizacijo, iz katere je bila oddana.


Povprečni odzivni čas na zahtevo je 15 minut. V istem delovnem dnevu so podani odgovori na vse zahtevke po pomoči, ki so oddani do 16. ure.

Krajša 15 minutna pomoč, ki se nanaša na uporabo programa, je brezplačna. Brezplačna pomoč ne vključuje nasvetov s področja zakonodaje in poslovanja.


Kako oddate zahtevo po pomoči?

Na vsakem oknu programa se s klikom na ikono v meniju odpre obrazec za vnos zahteve po pomoči,.

miniMAX - zahteva po pomoči


V obrazec vpišete svoje vprašanje in v kratkem času prejmete odgovor po enaki poti.

Če želite, da vas svetovalec pokliče, vpišete svoje podatke in uro, kdaj ste dosegljivi za klic.

miniMAX - zahteva po pomoči


Na ta način pride zahtevek za pomoč najhitreje do prostega svetovalca, tudi takrat, ko so ostali sodelavci zasedeni in ne morejo odgovarjati po telefonu ali e-pošti.

V kolikor iz tehničnih razlogov ne morete dostopati do miniMAXa in ne morete oddati zahteve po pomoči, nam pišite na
podpora@minimax.si.

Z uporabo naše spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov. xVeč o piškotkih