Borut Borštnik

direktor Zavoda Mladi Podjetnik

“Zanj smo se odločili predvsem zaradi njegove uporabnosti in povezave z računovodskimi servisi. Poleg tega pa je pri Minimax-u privlačna tudi cena, saj stane manj kot dve bruto uri zaposlenega.”

Zgodbe naših uporabnikov

VALTER FAGANELJ

“Za Saop Minimax smo se odločili, ker nam program v DOSu ni več zadoščal. Že na predstavitvi sem ugotovil, da je to tisto, kar iščemo. Poenostavljeni postopki, številni avtomatizmi ter povezave z eDavki, Ajpesom in e-banko nam zagotavljajo, da za administracijo porabimo zelo malo časa. Poleg tega lahko Minimax uporablja vsak, kar se je pokazalo kot še posebna prednost, ko je administrativne naloge prevzela nova sodelavka, ki s tem še ni imela izkušenj. Računovodski servis nas stane manj, ker sami vnašamo prejete račune, izvajamo obračun plač, oddajamo zakonsko zahtevna poročila in podobno. Pridobili smo sveže informacije o poslovanju, kar doslej ni bilo mogoče.”

 

Valter Faganelj, direktor v Copigraf Faganelj d.o.o.

 

TINA BAČIĆ

“Pri poučevanju plesa, aerobike in izvajanju inštrukcij za fiziko in matematiko mi največ pomeni to, da sem lahko svobodna in fleksibilna. In tak mora biti tudi računovodski program. Z Minimax-om lahko kjerkoli in kadarkoli uredim ogromno stvari (izdam in vnesem račune, plačam prispevke, napišem potne naloge itd.). Poleg zelo transparentnega in preprostega poslovanja sem zelo zadovoljna tudi s primerno ceno ter z izjemno prijaznimi svetovalci.”

 

Tina Bačić, Lastnica Kreatina d.o.o.

 

 

DAVID PIZZONI

“V podjetju Veltra, kjer se ukvarjamo z ogrevalnimi, hladilnimi in vodovodnimi sistemi, smo se za uporabo spletnega poslovnega programa Saop Minimax odločili zaradi želje po znižanju stroškov in boljšem pregledu nad poslovanjem. Vodenje računovodstva preko zunanjega servisa je pomenilo za nas kar velik strošek, pri čemer nismo imeli direktnega dostopa do dokumentov in niti ažurnih poročil iz poslovanja. Z Minimax skoraj vse naredim sam – vnašam in izdajam račune, vodim zaloge in amortizacijo, obračunavam DDV in plače za vse zaposlene. V programu imam na voljo sveže podatke, različne preglede in primerjave poslovanja iz preteklih obdobij, računovodja pa nam pomaga kot svetovalec in pri izdelavi bilance. Še posebej me razveseljuje, da je SAOP-jev Minimax pregleden, enostaven in hitro razumljiv. Prvi račun sem izdelal v samo petih minutah po začetku uporabe. Zanimiva prednost je tudi to, da s priporočilom Minimaxa prijateljem in znancem dobiš provizijo in ustvariš dodatne prihodke. V Veltri tako za informacijski sistem plačamo le še 30 evrov na mesec.”  

 

David Pizzoni, Direktor v Veltra d.o.o.

 

 

ANASTASIA MARKINA IN VASILIJ MARKIN

“Ko se je naše podjetje soočilo s potrebo po programski opremi  za vodenje računovodstva, je postal naše čudovito odkritje na obširnem trgu podobnih programov program Minimax. Cenimo njegov udoben programski vmesnik, hitro procesiranje in preprosto izpolnjevanje nalog brez aktiviranja dodatnega personala. Vse potrebne naloge lahko izpolni že koristnik-začetnik v nekaj minutah, kar posledično ugodno vpliva na hitrost vseh poslovnih procesov. S programom  Minimax smo lahko optimizirali naše delo, ne da bi izgubljali nepotreben dodaten čas za naše delo manj pomembne rutinske naloge. A prav to je ugodno vplivalo na kvaliteto dela s strankami – saj lahko sedaj posvetimo več pozornosti vprašanjem, ki se tičejo vsake stranke posebej.”

 

Anastasia Markina in Vasilij Markin, direktorja v Europoint d.o.o.

 

 

KARMEN KRČELJ

“Živimo v času, ko je velikokrat dan prekratek, da bi bili kos vsem opravilom, ki nam jih nalaga delovnik, zato je pri našem delu nenehno optimiziranje, pa še tako navidez nepomembnih opravil, ena od prioritet. Kot računovodski servis, nas resnično veseli, da se veliko naših strank odloča za lastne licence programa Minimax, ki jih deli z nami in tako ustvarjajo pogoje za učinkovito “ePoslovanje”. Vedno bolj zaznavamo konkurenčne prednosti, ki jih tak način sodelovanja prinaša. Odpade podajanje dokumentacije v papirnati obliki, podvajanje opravil, zmanjša se možnost napak, močno se poveča ažurnost poslovanja in nenazadnje se znižujejo tudi stroški. Minimax je postal močno stičišče z našimi strankami, do te mere, da se na račun ažurnosti in dostopnosti informacij, celo najmanjši podjetnik pohvali, da ima računovodjo v hiši. Tako sami, kot naše stranke, imamo preko vgrajenega sistema pomoči in obveščanja dostop do aktualnih informacij, glede zakonskih sprememb in novosti povezanih z delovanjem programa, kar predstavlja pri poslovanju, še dodatno dodano vrednost. Minimax uporabljamo že od prve različice, ker nas je prepričal model računalništva v oblaku in smo mnenja, da bo v prihodnje to odlična platforma, s pomočjo katere bomo še konkretneje lahko optimizirali naše aktivnosti na relaciji z našimi strankami in državnimi institucijami.”

 

Karmen Krčelj, Direktorica v računovodskem servisu Aurea d.o.o.

 

 

BORUT BORŠTNIK

“V času, v katerem živimo, se je hitrost poslovanja izredno povečala. Nenehno je potrebno spremljati plačila, biti fleksibilen pri izdajanju računov ter svoje poslovanje kar se da racionalizirati. Zato je dandanes praktično nujna uporaba e-računovodstva. Minimax smo izbrali tudi kot osnovni program za MP računovodstvo. Zanj smo se odločili predvsem zaradi njegove dobre uporabnosti ter razširjenosti povezav z računovodskimi servisi, kar je bistvo e-računovodstva. Minimax mladim podjetjem omogoča poenostavitev in pohitritev poslovanja, postopno prehajanje iz papirnatega poslovanja v e-poslovanje, hkrati pa zadovolji tudi naraščajoče potrebe po tem, da je čimveč podjetniških orodij (e-mail, crm programi…) dostopnih preko spleta, kadarkoli in praktično iz katerekoli naprave. Poleg vsega naštetega pa je pri Minimax-u privlačna tudi cena, saj stane manj kot dve bruto uri zaposlenega.”

 

Borut Borštnik, direktor Zavoda Mladi Podjetnik

 

 

PETER FAŠUN

V odvetniški družbi FMMS že skoraj od samega začetka za vodenje poslovanja uporabljamo računovodski program Minimax. Zanj smo se odločili predvsem zato, ker ponuja vse, kar potrebujemo pri naših odvetniških poslih in je hkrati enostaven za uporabo. Račun, na primer, pripravimo v nekaj klikih.Najbolj me veseli, da nam ni potrebno biti v skrbeh glede obveznega izstavljanja e-računov proračunskim uporabnikom, tudi sodiščem. Minimax namreč že nekaj časa omogoča izstavljanje e-računov in to že od 10 EUR mesečno. Strokovnjak iz podjetja Saop pa nas sproti obveščajo o pomembnih spremembah ter nam profesionalno pomagajo pri delu s programom.

 

Peter Fašun, odvetniška družba Fašun, Melihen, Milač, Strojan o.p., d.o.o.

 

ANDREJ PANDA

“Odzivnost in odnos zaposlenih na Saop sta Odlična. Koristi so ob uporabi programa Velike, predvsem hitrejši postopki pri raznih obračunih (da ne omenjam seminarjev in srečanj uporabnikov,…) Zaposlenim v podjetju Saop pa sporočam naslednje: Z zgoraj navedenim zaokrožujete spekter storitev na visoki ravni in se na tem poslovnem področju upravičeno izkazujete kot zaupanja vreden partner.”

 

Andrej Panda, direktor v Računovodskem servisu Zvezda

 

TANJA GOLJAR

“V računovodskem servisu E-AMIGA d.o.o. smo z uvedbo spletnega računovodskega programa miniMAX strankam ponudili nove storitve in jim zagotovili kakovostne informacije za odločanje. Sodobne računovodske storitve temeljijo na strokovnosti, inovativnosti in sodelovanju s strankami. V našem računovodskem servisu se zavedamo, da je za uspešno poslovanje naših strank izredno pomembno sodelovanje. Poslanstvo računovodskega servisa je namreč mnogo širše kot samo zadoščanje davčnim zahtevam in priprava bilance. Težava mikro in malih podjetij, ki računovodstvo običajno oddajajo servisom, da nimajo sprotnih in vsebinsko obdelanih informacij o svojem poslovanju. Informacije, ki jih dobijo iz računovodskih servisov so zaradi njihovega načina dela – po metodi zajema popolnih stroškov – lahko stare več kot en mesec. Zato smo v podjetju E-AMIGA pričeli z razvojem novih storitev, s katerimi strankam omogočamo boljše informacije za poslovanje ter hitrejši dostop do računovodskega znanja.”

 

Tanja Goljar, direktorica računovodskega servisa E-amiga d.o.o. in računovodja leta 2008

 

NIVES JELENEC

“Od kar uporabljam Minimax porabim za pripravo in oddajo bilanc bistveno manj časa. Zaradi vseh poenostavitev pri pripravi podatkov za DURS in AJPES, zapiranju razredov, knjiženju dobička… lahko rečem, da ta opravila naredim vsaj 50% hitreje, česar si prej nisem mogla predstavljati,“ pravi Nives Jelenec, računovodja leta 2010. Uporaba programa Minimax nam računovodjem omogoča hitrejše, lažje in kakovostnejše delo, saj si lahko vzamemo več časa za pregled dokumentov in reševanje strankinih problemov. Stranke si danes želijo več svetovanja ter tesnejšega sodelovanja z računovodskim servisom že med letom. Z Minimaxom delamo hitreje, napak pri vnosih praktično ni več. Pri določenih dokumentih in zahtevnejših vsebinah, ki jih je vedno več, pa je potrebno več računovodskega znanja in ravno tukaj ima vedno večji pomen svetovalna funkcija računovodje. Strankam lahko ponudimo tudi druge storitve ter lažje prilagodimo način dela njihovim potrebam.“

 

Nives Jelenec, direktorica v Yelly d.o.o. in računovodja leta 2010

 

GORAZD KLANČIŠAR

Dotedanje računovodstvo je bilo zamudno in stroškovno neupravičeno. Z uporabo miniMAXa lahko strankam ponudimo vrsto konkretnih prednosti pred ostalimi servisi. Naše storitve gredo v smeri novih načinov sodelovanja, ki pripomorejo k znižanja stroškov za stranke, pri čemer jim omogočamo tudi razširitev storitev v smislu izboljšanega pregleda nad poslovanjem in poenostavitve administrativnih opravi. Naše storitve gredo v smeri novih načinov sodelovanja, ki pripomorejo k znižanja stroškov za stranke.

 

Gorazd Klančišar, Računovodski servis VITAGO

 

JANEZ OCVIRK

“V podjetju Cosmos kot glavni program za izvajanje računovodske in knjigovodske dejavnosti uporabljamo spletni program Minimax. Svoje delo stalno izboljšujemo v smeri poslovnega svetovanja, s katerim želimo strankam pomagati pri doseganju čim boljših poslovnih rezultatov. S programom Minimax smo pričeli delati že leta 2006, ko smo ugotovili, da zaradi opustitve razvoja DOS platforme, z obstoječimi programi v prihodnosti ne bomo več mogli izvajati dejavnosti. Ko smo izvedeli za Minimax smo spoznali, da nima smisla prehajati na okensko okolje. Končna postaja so spletne aplikacije. V primerjavi s klasičnimi programi v Windows okolju je spletna aplikacija Minimax bolj enostavna, racionalna in omogoča bistveno boljše povezovanje med udeleženci v računovodskem procesu.”

 

Janez Ocvirk, direktor v Cosmos d.o.o.