Blagajniško poslovanje | Minimax – spletni računovodski in poslovni sistem
Blagajna je namenjena vodenju gotovinskih transakcij znotraj podjetja.

 

Promet blagajne se številči znotraj posameznega blagajniškega dnevnika, tako da imamo znotraj enega dne številne prejemke ali izdatke blagajne.

Prejemki in izdatki so urejeni v šifrantu, ki se ob aktivaciji blagajne lahko prepiše iz sistema ali iz katere že obstoječe organizacije. Šifrant omogoča odpiranje novih prejemkov ali izdatkov oziroma urejanje že obstoječih.

Skozi promet blagajne je mogoče neposredno zapirati odprte postavke, v kolikor so računi poravnani v gotovini, delavcu lahko preko blagajniškega izdatka povrnemo obveznosti.

Blagajna se povezuje z ostalimi moduli, pri katerih je lahko plačilno sredstvo gotovina.

Na blagajno so vezani:
  • Izdani račun Ob vnosu izdanega računa se samodejno odpre blagajniški dnevnik in vanj vpiše blagajniški prejemek s podatki računa, odprta postavka pa se zapre.
  • Prejeti račun Ob vnosu prejetega računa se samodejno odpre blagajniški dnevnik in vanj vpiše blagajniški izdatek, odprta postavka pa se zapre.
  • Dnevni iztržek Ob izbiri pologa gotovine v blagajno se samodejno odpre blagajniški dnevnik ter zapiše blagajniški prejemek za polog gotovine v blagajno.
Samodejno knjiženje

Ob zaključku dnevnika se samodejno pripravi temeljnica v dvostavnem knjigovodstvu.

 

miniMAX je enostaven in zmogljiv računovodski ter poslovni sistem

Začnite uporabljati sistem miniMAX še danes

PRIDRUŽITE SE BREZPLAČNO