Brezplačne aplikacije, ki vam pomagajo pri poslovanju | Minimax – spletni računovodski in poslovni sistem

Brezplačne aplikacije, ki vam pomagajo pri poslovanju

Časa ne morete kupiti, lahko ga pa z dobro organizacijo smiselno razporedite. Trg je bogat z brezplačnimi aplikacijami, ki vam lahko pomagajo pri nadzorovanju časa in bolj učinkovitem poslovanju.

Aplikacije, ki so vam v pomoč, ko niste v pisarni.

Zakaj ne bi izkoristili prednosti moderne tehnologije in večkrat delali od doma ali kar z (daljšega) dopusta? Pisarne v oblaku in mobilne aplikacije lahko poenostavijo delo in vam omogočijo boljšo prerazporeditev časa; za hobije, družino ali prijatelje. Dejstvo je, da lahko učinkovita in smiselna uporaba tehnologije poenostavi in pohitri marsikateri proces.

Zakaj ne bi delali iz ene lokacije?

Če vaše delo in vsebina to omogočata, in ste si uredili procese dela tako, da tečejo, si lahko privoščite tudi daljše potovanje, ki ga kombinirate z delom. Danes je to relativno preprosto, najtežji del tega je odločiti se in pravilno organizirati čas in komunikacijo. Jasno je, da oblak omogoča dostop do podatkov ne glede na vašo lokacijo in čas. Kar potrebujete, je povezava na splet.

Kaj pa sodelavci in ekipa?

Prednost modernih orodij je tudi ta, da si lahko omislite ekipo iz celega sveta, seveda pod pogojem, da vam delo in vsebina to omogoča.

»V razmislek: Henry Ford je nekoč dejal: »Če bi vprašal ljudi, kaj želijo, bi mi povedali hitrejše konje«. Zanimivo, da danes razmišljamo zelo podobno, saj želimo iztistniti več iz obstoječega stanja in orodij, namesto da bi posegali po novih rešitvah, ki so danes že na voljo. Kaj menite, kje bi lahko v svojem poslu “konja” nadomestili z “avtomobilom”? «

Orodja, ki vam jih priporočamo: 

  1. Orodja za načrtovanje:

Večina teh orodij omogoča oblikovanje »to-do« list, dodeljevanje nalog sodelavcem v skupinah in nadzor nad izvedenimi nalogami. Predstavljene aplikacije je mogoče dobiti tudi brezplačno:

  • Asana
  • Wunderlist
  • Trello
  1. Večnamenska orodja za pisarno

Za boljšo organizacijo zapiskov in skupnih dokumentov so na voljo aplikacije, ki omogočajo enostavno spremljanje zapiskov. Prednost teh aplikacij je tudi v tem, da omogočajo sodelovanje na skupnih vsebinah in deljenje projektov.

  • Microsoft One note
  • Evernote
  • Simplenote

 3. Za skeniranje dokumentov:

Na poti se lahko marsikateri dokument izgubi, posebej, če gre za manjša dokazila. Urejene dokumente in vse račune na enem mestu omogočajo programi za skeniranje, ki zajamejo dokumente in jih shranijo. Uporaba teh aplikacij omogoča boljšo berljivost kot le slikanje s fotoaparatom.

  • Microsoft Office lens
  • CamScanner (PDF creator)

4. Kako si učinkovito urediti procese s pomočjo aplikacij?  

Primer: Minimax je program v oblaku, ki vam omogoča nadzor nad poslovanjem. Kadarkoli in kjerkoli lahko izdajate račune in ste neprestano v stiku z računovodjo. Ob tem pa mobilna aplikacija poenostavlja dostop do prejetih računov. Zelo uporabna je tudi možnost skeniranja računov (s pomočjo aplikacije za skeniranje) in enostavno posredovanje v sistem Minimax in s tem tudi do računovodstva. S tem bodo prejeti računi vedno pri roki. 

Mobilna različica Minimax Accouting je brezplačna in jo lahko najdete tako v Google play kot v iStore. 

Zgodba: Podjetnik, ki uporablja Minimax, obožuje surfanje, zato preživi kar 4 mesece na Kanarskih otokih. S pomočjo spletne aplikacije Minimax lahko nemoteno spremlja poslovanje, izdaja račune …  Mobilna aplikacija pa mu omogoča, da preverja stanje plačil kar na plaži.«

3. Programi, ki vam pomagajo skrbeti za zdravje

Za obvladovanje svojega posla morate biti telesno, mentalno in čustveno zdravi. V hitrem podjetniškem tempu se o zdravju sprašujete šele takrat, ko postorite vse za podjetje, družino in prijatelje. In največkrat ostane le pri vprašanju, saj vam zmanjka časa ali energije za izvedbo.

Smiselno je, da si poenostavite rutinska in ponavljajoča se dela. Tudi informacije o poslovanju podjetja so lahko avtomatizirane in jih ni treba ročno pripravljati in preračunavati. Dobri sistemi olajšajo, pohitrijo in poenostavijo delo, da ostane več časa tudi za druge dejavnosti. 

Katere brezplačne programe si lahko naložite, ki vam bomo pomagali nadzorovati svoje dejavnosti in poskrbeli za vaše mentalno zdravje?

Za obvladovanje čustev in skrbi:

  • The worry box
  • Moods
  • Simple habit meditation

Za vadbo:

  • Zdravje, fitness, pedometer, hujšanje
  • My fintess pal
  • Google fit

Za konec

Verjamemo, da lahko s pametno uporabo modernih tehnologij zmanjšate število nadur, predvsem pa povečate čas, ki ga lahko namenite sebi. 

Sorodni prispevki